^^^^^^^Elena på billedet^^^^^^^
Hi jeg er Elena og er 17 år. Jeg vokset op i Italien og Spanien, fordi at min mor og far havde arbejde der. Så for at vi ikke hele tiden skulle frem og tilbage, tænkte de at vi kunne bosætte os der i lidt tid. Men de blev ved med at trække det ud, så jeg tilbragte meget af min barndom, i Spanien og Italien. Men da jeg var 7 år flyttede min familie og jeg til Victoria i Canada, nu 11 år efter. Så er jeg flyttet igen men denne gang til Jacksonville i Florida, sammen med min mor og far. Nu skal jeg for tredje gang skifte skole, begrund af mine forældres arbejde. Nåh jo jeg har også en bror som er 23 år, som bor sammen med hans kæreste i New York. Men ham ser jeg ikke så tit, vi kommer oftest og besøger dem når der er helligdage og højtider.
Nå men jeg skal starte på den nye skole om imorgen, så det vil blive min tredje gang, at jeg er den nye pige. Efter den lange flyvetur på 9 timer, så tog vi til en lækker restaurant. Efter at vi havde spiste, tog vi vores ting og gik ud til vores bil, som vi havde lejet. Vi kørte fra restauranten, hen til det hotel hvor vi skulle sove.
Da jeg steg ud af bilen, og kiggede op så jeg det helt vildt flot hotel, som vi skulle overnatte på i nat. Hvor jeg hurtigt fangede det oplysende skilt, hvor der står , som så er navnet på hotellet. Jeg kunne i min øjenkrog se en nærmere sig bilen, så kom der en fyr hen på min alder, og tog vores ting. Han kiggede op på mig, jeg så hans helt fantastiske blå øjne, det brune hår og hans flotte uniform. jeg kunne se hans fyldige læber begynde at bevæge sig, og han spurgte ,, skal jeg bære jeres tasker op på jeres værelse?" Han vendte hovedet hen mod min forældre, de sagde ,, ja tak det må du meget gerne". Så gik jeg ind i receptionen, da jeg stod i døren, og kiggede rundt blev jeg helt tavs. Jeg kunne ikke tro mine egne øjne, for da vi boede i spanien og italien, boede vi aldrig på så flotte hoteller så hvorfor nu? Jeg kunne høre min mors stemme, sige ,, kommer du Elena?"
Jeg vågnede lige fra mine egne tanker, og blev revet væk af min krop, som sagde du skal skynde dig hen til elevatoren. Jeg skyndte mig hen til elevatoren, jeg stod der i helt stilhed sammen med de andre, så på talende stige og ikke vide hvornår talende stoppede. Så da de stoppede og dørene gik op, blev jeg helt målløs, fordi at vi var kommet op til etage der var fyldt med suiter. Min far rækker mig nøglen, og han siger ,, vil du ikke være sød at åbne for os?" Jeg vender mig om og nikker, da jeg står ved døren, kan jeg se at suiten hedder The Ritz-Carlton. Jeg tager nøglen frem og låser op, da jeg får åbnet dørene stivner jeg helt, jeg har aldrig før boet i en suite.
Jeg kan se at fyrene ned fra bilen, komme gående forbi mig. Jeg går hen til ham og siger ,, kunne du række mig den kuffert, der står Elena på?" Han vender hovedet, siger ,,så må det her være din Elena". Jeg tager fat i den, siger så ,,siden du nu ved hvad mit navn er, hvad er dit så?" Han siger ,, Ethan...... er mit navn," han går ud af døren og siger ,,godnat Elena". Jeg siger ,,du må sove godt". Jeg går ind til det ledig soveværelse. Begynder at finde mit nattøj, lægge det frem på sengen, og jeg tager min army grønne toilettaske op af kufferten. Jeg går ud og ser mig selv i spejlet, kan ikke fatte at det er virkeligt. Jeg børster mine tænder, sætter mit hår i en knold, og skifter til nattøjet som lå på sengen. Da jeg ligger i sengen og kigger op i loftet, kan jeg slet ikke tænke på andet end Ethan's smil. Jeg får en varm følelse i kroppen, falder i søvn med den bedste følelse i kroppen.
YOU ARE READING
Sandheden
Teen FictionSandheden handler om en pige, der har haft en lidt anderledes barndom, end hendes venner. Hun er lige flyttet til Jacksonville med hendes forældre, hvor hun møder en dreng, som kommer til at forandre hendes liv.