Jeg vågnede op til den smukkeste udsigt, af solens opgang. Jeg vendte hovedet og tog mit armbåndsur, for at kigge på klokken. Jeg så at klokken var 07.03, så kiggede jeg op i loftet. Tænkte tilbage på Ethan, håbede på at få ham at se igen. Jeg rejste mig, smækkede mine ben ud over sengekanten. Tog min mobil, så at klokken var 07:13, der var allerede gået 10 minutter siden jeg vågnede.
Mine forældre, var ikke stået op endnu. Men jeg besluttede mig for at jeg ville stå op nu selvom, jeg først skal møde klokken 08:15. Mine fødder var kun få cencimeter fra gulvet, men jeg kunne allerede mærke, at gulvet ikke ligefrem ville være varmt. Men jeg satte mine fødder ned på det kolde gulv, løb ud på toiletet hvor der var gulvvarme i gulvet.
Jeg tog tøjet og mit hårelastik af, som jeg brugte til at lave en knold, tog jeg og lagde på bordet. Jeg gik hen til badekaret og tændte for vandet, så det kolde vand skiftede til varm, så dampen stige til vejrs. Satte mig i det varme vand, og lænte mig tilbage i badekaret. Tog min sæbe og begyndte at vaske mig, efter 15 minutter gik jeg ud af badet, åbnede for probben i bunden af badet. Lukkede for vandet, tog det håndklæde, som lå foldet som en svane. Begyndte at tørre min krop, derefter viklede jeg håndklædet om mig.
Løb ud for at finde noget tøj, som jeg kunne tag på. Jeg valgte et par jeans, og en top med stropper. Jeg tog mit ur og så at klokken var 07:30. Jeg greb min makeup taske, skyndte mig ud på badeværelset, tog makeup på. Jeg havde i flyet på vej til Jacksonville, planlagt hvad jeg skulle have på, og hvordan min makeup skulle se ud. Jeg havde tænkt mig, at køre et meget "bacis look". Så jeg glattede mit hår, lavede nogle få store krøller. Tog et par snekeres på, jeg greb min taske i en fart.
Jeg åbnede døren så at mine forældre var klar, og lige på vej til at banke på. Jeg gik hen til døren, tog min jakke. Mine forældre kiggede på mig, og sagde ,, er du klar?" Jeg vendte mig om, og sagde ,, jo jeg skal nok klare den, ligesom alle de andre gange". Men inderst inde kunne, jeg godt mærke at jeg var nervøs, selvom jeg havde prøvet det før.
Vi gik ind i elevatoren, og ned for at få noget morgenmad, enden at vi alle skulle afsted. Mine forældre fandt et bord, henne i hjørnet. Jeg gik hen for at tage noget af bufeen, hvor der var alt fra frugt til æg. Jeg tog en tallerken og fandt noget scramble æg, noget brød, noget yoghurt med frugt i og en kop kaffe med lidt mælk. Jeg tror at det var alt hvad jeg lige kunne have på talerken, så gik jeg ned og satte mig.
Min far kiggede på mig, og sagde ,,Elena du bliver nød til at tage bussen, indtil vi får skaffet dig en ny bil". Så rakte min far mig nogle penge til bussen, og sagde,, det burde være nok penge". Jeg kiggede over på min mor, fordi hun vidste godt at jeg ikke kan lide at køre i bus. Fordi at den enten er fyldt af mennesker, så jeg bliver nød til, at stå op eller så lammer det i bussen.
Jeg skyndte mig at spise op, jeg kunne se at klokken var 07:57. Jeg vidste at der kørte en bus klokken 08.05, så jeg skyndte mig at sige farvel til mine forældre. Derefter løb jeg over til busstoppestedet, der lå ca. 700 meter væk fra hotellet. Da jeg var nået over til busstoppestedet, kom bussen 2 minut efter.
Da jeg trådte ind i bussen kiggede manden på mig, som om at han vidste at jeg var ny. Jeg rakte pengene frem, og han gav mig en frem- og tilbage billet. Da jeg var nået forbi ham, kunne jeg se at der ikke var særlig mange mennesker. Så jeg satte mig helt bagerst i bussen, og ånede lettet op, og nød stilheden og udsigten.
YOU ARE READING
Sandheden
Teen FictionSandheden handler om en pige, der har haft en lidt anderledes barndom, end hendes venner. Hun er lige flyttet til Jacksonville med hendes forældre, hvor hun møder en dreng, som kommer til at forandre hendes liv.