Jackson

3.4K 70 40
                                    

Вие с Джаксън живеете от дълго време заедно. Вие много се обичате.Ти реши да му направиш изненада ,която със сигурност ще му хареса.Направи вечеря,облече се само по престилка и зачака твоя сладур да се върне от работа.
Звънна се на вратата.Ти скочи и се запъти към нея.Отвори я и видя Джаксън.Той беше изморен от работния ден.
-Здравей ,сладкишче .- каза той и те целуна по бузата.
-Здравей, миличък .- отвърна му докато затваряше вратата след него.Съблече якето от гърба му. Джаки премина през коридора и влезе в кухнята. Той видя какво си сготвила .
-За пореден път ми показваш колко хубаво готвиш! - похвали те и ти се усмихна чаровно.
-Мерси ! - отвърна ти.
Седнахте на един от столовете на масата и започнахте да се храните.
След като се нахранихте той забеляза ,че ти си само по престилка.
-Значи си ми приготвила изненада. - каза той и перверзно се усмихна.
-Разбира се ,всяко меню има нужда от десерт.- каза ти.
Станахте от масата .Той те хвана за ръка и те заведе в спалнята.Съблече му блузата и панталоните ,а той твоята престилка.Вие бяхте почти голи.Ти го бутна на леглото. Започнахте да се целувате.Ти слезе на долу по тялото му като оставяше мокри следи. Накрая стигна до боксерките му ,видя колко са му отеснели. Свали ги и обхвана члена му с ръце .Сложи го в устата си .Езикът ти се движеше нагоре - надолу .Когато стигаше до главичката му ти правеше кръгови движения с него.Това му доставяше голямо удоволствие. Усети как щеше да свърши.
-Спри !- каза той стенейки .
Ти остави члена му намира.Той взе нещата в свои ръце. Стигна до котето ти.Вкара два пръста в теб - ти изстена силно.Прехара устни.Джаксън започна да вкарва и изкарва пръстите си в теб ти стенеше от удоволствие .
По - силно ,Джаки ... ! - отвръщаше му ти със възбуден глас.
Той забърза още .Ти усети ,че ще свърши .
Джаксън извади пръстите си от теб.Той ги замести с члена си.Ти се притесни,защото не бе го правила преди .
-Бъди нежен ... - промълви ти.
- Ще се постарая! - обеща ти той.
След като влезе в теб те заболя леко,но ти хареса.Джаки започна с бавно темпо да вкарва и изкарва члена си в теб.Ти пъшкаше и охкаше от удоволствие и искаше по - бързо.
-Г-н Уанг,моля те по-бързо !- каза ти
-По-бързо ли скъпа ,искаш по-бързо ще те накарам да крещиш името ми , babygirl.
Той забърза много.Ти беше в екстаз от действията му . И с всеки негов тласък той забързваше още повече .Двама усещахте онова чувство .
-Da-ddy , много съм близо ..!- заекващо от удоволствие отвърна ти .
-Baby girl,потърпи още малко ..за мен .
Усещахте,че потните Ви тела са на предела си.Шумът от сливащата Ви се кожа в едно се разнасяше из целия апартамент. Накрая с последен тласък свършихте двамата едновременно.Вие се прегърнахте ,Джаки те целуна по челото.
-Бях изморен от работа ,но винаги има силата да те направя щастлива в леглото,на никой няма да те дам.
-Знам, за това сме заедно и аз на никоя няма да те дам.
Целунахте се за пореден път и заспахте.

Emm...nadqvam se da vi e haresalo pishete dolu v komentarite kak sum se spravila I dali iskate da prodalja

KPӨPOnde histórias criam vida. Descubra agora