Ти бешe гадже на Намджун от 7 месеца.Беше рождения ден на Намджун .Напълно бе забравила.Ти стана от леглото .Направи си закуска .Тогава видя Намджун да седи на дивана.
-Добро утро ,Намджуни !-прозясе ти.
Той вмигом стана от дивана.-очакваше нещо, но не го получи.
-Добро утро ,скъпа!-каза той някак разочаровано.
-Имаш ли планове за довечера ?-попита той
-Не никакви планове нямам?Защо питаш?
-Е сериозно никакви ли планове нямаш ,не ме лъжи хубавице.
Ти седна на дивана той също .
-Какво става, бебце какво ти има изглеждаш ми унил нещо?
-Какво не става е въпросът?
-Кажи ми де..
-Сериозно ,да ти кажа-учудено каза той.
-Офф.. добре не съм гадателка-каза ти.
-Отивам да напазарувам за вечеря ,че няма никаква храна.
-Добре,тръгвай.
19:30
Ти се върна от супермаркета беше взела доста неща.Отвори вратата.
-Здрасти, скъпи ще ми помогнеш ли?
-Да.- отвърна той.
Помогна ти с покупките. Тогава той те попита :
-Мила ,знаеш ли кой ден сме?
-Ам..петък.
-Не говоря за дата,а за ден!
Ти погледна календара.
-Оо..ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ,ЛЮБОВ !!МНОГО СЪЖЕЛЯВАМ.
-А бе ти наистина си забравила?!Нямам и подарък.Офф...
-Съжелявам,Намджун моля те прости ми как мога да се реванширам.
-Ти сгреши ,а сега аз трябва да те накажа ,сладурче.
-Бягай в спалнята!Марш!-сляпна те по дупето.
Вие се догонихтe до спалнята.Той те бутна върху леглото.Пусна новата си песен take it off.Just take it off now girl...-с тази песен атмосферата се разгорещи още повече.
Тогава той разкопча ризата си .Премахна панталоните си .Той махна сладката ти поличка от раз .Сляхте устни. Двама се озовахте на леглото.Ти беше отгоре и се чувстваше като ,че ли имаш власт над него.Но вмигом той умъртви това твое чуство.Преобърнахте се като се опитвахте да не развалите целувката си.
Но и ти трябваше да му отстъпваш,защото е рожденик .Той вече имаше власт над теб.Започва да захапва леко вратът ти.Той слезе още по-надолу като останеше синьо-зелени следи по тялото ти.Стигна до бините ти.Захвърли ги на някъде и те се озоваха на пода.Прокара два пръста в теб,задвижи ги бавно - той знаеше ,че тези му действия те подлудяваха .Забърза ги малко и ти започна да стенеше силно от удоволствие.
-Daddy , близо съм ,много съм близо моля те ,забързай още.-но той даже повече забави.
Намджун извади двата си пръста от теб.Боксерките му вече бяха на пода.Той замени пръстите си с члена си.
След това те предупреди:
-Не крещи много ,защото създаваме проблеми на съседи и най-вече на хазайката ни.Миналия път щеше да ни изгони.
-Добре ,Намджуни. -отвърна му ти гледайки го в очите и целувайки го по устните.
Намджун започна да се движи в си.Забърза и ти започна да стенеше тихо.
-Тихо малката -каза той перверзно .
Запуши ти устата с ръка.Накрай той забърза колкото може и двамата започнахте да стенете двамата ,започнахте да изгубвате ритъм.
-Ще свърша! -изстена силно Намджун.
Тогава той извади от теб члена си. И свърши върху корема ти.Почистихте и легнахте двама задъхани,прегърнати в завивките Тогава изведнъж се отвори вратата .От там излезе хазайката:
-Аз казах ли ви да не ми шумите!Не можах да си погледам турския сериал като хората.А, че ще изкъртите стената не ви пука.-разкрещя ви се тя.
Вие се спогледахте.
-Съжеляваме ,г-жо Лортсън.
-И повече да не се повтаря.
-Обещаваме.
Тогава хазяйката си тръгна и след себе си затвори вратата.
След това Намджун каза:
-Май е време да си купим жилище ,а?
-Да съгласна съм време е.
Утре ще разгледаме....Надявам се Ви е харесало.Малко некадърно ,но..карай.
Специално за StefaniIvanova1
Дано да ти е харесало .Следващото ще е за j-hope.😘😘Обичам ви.😘😘😘😍
VOCÊ ESTÁ LENDO
KPӨP
Fanfic*СЛЕД ПРОЧИТ МОЛЯ УПОТРЕБЯВАЙТЕ ГОЛЯМО КОЛИЧЕСТВО СВЕТЕНА ВОДА И ВЗЕМЕТЕ ПО-ЧЕСТО ДА ХОДИТЕ НА ЦЪРКВА И ДА СЕ ИЗПОВЯДВАТЕ.*-МЕРСИ ЗА ВНИМАНИЕТО.