Teahuyng

1.9K 57 32
                                    

Вие с Те бяхте заедно от доста време .Опитвахте всякакви мръсни игрички в леглото и постоянно измислях нови .
Една вечер докато гледахте поредния филм на ужасите .Ти нарочно спря телевизора.
-Защо спря филма тъкмо стана интересно ?!-каза Те учудено.
-Защото не ми се прави това -каза ти като сe приближи до него и го целуна.
-Не съм в настроение сега ,моля нека да не е сега.-одръпна се той.
-Но..моля те ,Те!-заяви му ти умоляващо.
-Не сега !- каза той заповеднически.
Той пусна филма и се облегна назад.
-Сърди та съм ти!-разкрещя се ти.
Те не отговори ,но разбира се чу тези болезнени за него понякога думи.
Мина известно време филма свърши ,а ти се бе вече преместила в другата стая.Часът беше около 11 часа вечерта .Те не знаеше какво да прави вече.Той отиде в стаята къде беше.Видя ти сърдитото личице.
-Е, стига се сърди де!-отвърна Те на изражението ти.
-Сърди та съм ти точка!
-А,как мога да оправя нещата?
-Трудно ,нали си изморен уж!
-Вече си отпочинах можем да правим всичко.-като чу тези думи се замисли той наистина ли е наясно какво говори "всичко" тази дума е песен за слуха ти.
-Щом е всичко добре !-придърпа го до себе си.
-Искам....
-Да-каза Те неуверено.
-Да правим секс.
-Добре -каза той
-Хайде да отидем в спалнята
-Не ,не, не тук в киното отсреща.
-Но скъпа, ти осъзнаваш ли ,че е полунощ ?!
-Я стига да не би да те е страх -бъзьо -каза ти като искаше да го предизвикаш.
-Добре , обличай се Y/N! По-бързо!
Облякох те се и излязохте. Стигнахте до киното.Купих те си билети на най-задните редове,не ви пукаше кой ще е филма просто заявихте ,който е най-близо за да влезете по-бързо в залата.
Влязохте в залата .Намерихте си местата .За радост нямаше никой,за да може да чуе стенанията Ви.Седнахте .Филма започна.Ви съблече дрехите ти като в същото време оставяше топли целувки по вратът ти.Ти от твоя страна съблече якето му и след това ризата.Той не ти даде шанс да свалиш панталоните му ,защото от възбуда махна бикините ти без задръжки и те натисна на седалката като продължаваше да оставя смучки.Махна сутиена ти .Целувките му продължиха към деколтето ти .С една си ръка масажираше едната ти гърда ,а другата ти гърда лижеше с език като постепенно зърната ти ставаха все по-твърди.Ти стенеше тихо от удоволствие.След това той премина през корема ти и стигна до котето ти .Накарате да оближеш палеца му.Той го постави на клитората ти и го задвижи .Ти беше в екстаз.
-Да ,точно там Те!-стенеше силно между целувките ,които той ти даваше след всяко твое стенание.
Накрая ти свърши на пръстите му.След това ти стана от седалката и сложи Те на нея.Събу му панталоните и вкара смелчагата му с теб.Яхна го -в буквалния смисъл на думата.
-По-бързо скъпа !-каза ти той стискайки очи от болка смесена с голямо удоволствие над него.
Накрая той взе нещата в свой ръце.Обърнате кучешката.Забърза колкото сили имаше вече и свърши в теб.

Облякох се и излязохте от киното.Прибрахте се вкъщи .
-Дали ще е момче ? -каза Те.
-Няма да имаме дете ще пия хапче.
-Няма да пиеш нищо то ще е нашето дете.
На другата седмица беше омъжена ,а след 9 месеца имаше дете на име Джули .Защото най-добрия приятел на Те беше Джимин и решихте да я кръстите на него.

По-первезно не бях писала от доста време.Надявам се ви е харесала.Пишете долу в коментарите дали ви е харесало и за кой друг да пиша.
Чао .Обичам Ви❤❤❤специално за ElizabetTaehyung❤❤❤❤

Гледайте видеото най-горе като сте завършили с прочита на смута.

KPӨPDonde viven las historias. Descúbrelo ahora