Alarma suna in continuu , iar Lara sa trezit. Ea coboară și ia micul de jun. A mers în camera la ea și s-a imbracat.
Când a ajuns la liceu toți au văzut-o și au venit să îi ceară autografe. Când a scăpat în sfârșit doua fete au venit și au ajutat o sa își găsească dulapul și norocul ei că era în clasa cu ele.
Dar erau și un grup de fete rele care o urau pentru ca toți o plăceau pe Lara și nu pe ea.
Când au început orele totul s-a liniștit. A fost ușor entru că profesorii o cunoșteau ca un super star.
După ce s-au terminat orele Maya și Evie au văzut o pe Lara și.au mers direct spre ea și i-au spus.
-Hey eu sunt Evie. Am 17 ani și am un cățele. Tu ce faci?Vad că deja le ai cunoscut pe fetele cele populare de pe aici...
-Buna. Eu incerc sa mă obișnuiesc cu colegii noi și cu fetele cele populare. Ele fac regulile pe aici?
- Da ,spune Evie.
-Am o idee!.Ați vrea să veniți în seara asta la mine și să facem o petrecere in pijamale?
-Da! Ar fi o idee super buna. Deci mergem la tine acasă acum?
- Da.Dar voi aveți patine cu rotile?
-Evident!Ce crezi că facem in timpul liber? au spus cele 2 fete.
Rolele lui Evie
Patinele cu rotile ale Matei
Patinele Larei.
Atunci hai sa mergem prin parc că sa ajungem acasă.
-Okay.
Au mers prin parc și când au ajuns acasă Evie și Maya au fost uimite.
CITEȘTI
O printesa minunata
AdventureLara este nevoită să se mute la oraș. Ei îi este foarte greu sa se obișnuiască cu noii prieteni și cu noul liceu.