Ce s-a intamplat?

10 1 0
                                    

         Fetele s-au sculat datorita alarmei de la telefonul Larei. Au strâns totul din camera și s-au dus să mănânce. S-au îmbrăcat au luat și patinele cu rotile și au mers spre liceu unde le aștepta ceva.
           Când au ajuns acolo,Laylla și celelalte fete rele le așteptau că sa se ia de ele.
           -Mai,mai....Va place sa va lăudați că prietena voastră este Lara,nu?
           -Si ce are daca sunt prietene cu mine?Ești geloasa că tu nu ai prieteni adevărați?
           -Cei vrei sa spui cu asta!? Rebecca,Emma,Nicole și Clio sunt prietene cu mine, nu e așa fetelor?
           -De fapt,eu nu as mai vrea sa fiu prietena cu tine,a spus Clio,pentru că vrei să facem mereu ce zici tu și nu ne asculți niciodata!
            -Da.....Nici eu nu mai vreau sa fiu prietena cu tine,Chloe!Ești lăudăroasă și te crezi mereu o stea!
             - Putem sa ne alaturam voua?au întrebat Clio și Nicolle.
             -Desigur, de ce nu?Acum haideți în clasa.
              În clasa le aștepta un test surpriza pentru că aveau cel mai rau profesor de mate.
              -Asezati-va! După cum vedeți aveți un test surpriza .Aveți 90 de minute.
                Au început testul și nu a durat mult până să îl termine.Au ieșit din clasa și s-au dus la dulapurile lor. Au vorbit despre mai multe lucruri și după ce s-au terminat orele ,s-au plimbat cu patinele cu rotile prin parc. Acasă și-au făcut temele date de profesorul de matematica.
     

        O printesa minunataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum