***
-Nu te duce Feyre!
- Cineva trebuie sa o faca.
***-Titani din dreapta!!!
-Feyre...
Imi atrage Mia atentia ,crezand ca sunt din nou cu capul in nori. O ignor continuand sa studiez harta.
Privesc atent cele 3 castele peste care trasasem cate un x mare ,insemnandu le ca ne mai fiind folosibile pentru adapost, iar apoi imi mut privirea catre zidul Rose .
Eram la mai mult de 10 kilometri distanta de poarta estica a zidului Maria ,adica punctul nostru de plecare , si daca ma orientam bine pe harta se pare ca nu parcursesem nici un sfert din drumul nostru.
-Fey! Imi aud din nou numele , sau mai exact prescurtarea ,de data aceasta cel ce ma intrerupea era nimeni altul decat Mark .
Imi intorc privirea catre el si il privesc fara nicio expresie ...
Isi daduse seama si el ca ma deranjase dar nu i pasa si imediat continua
- in ce directie?Stau cateva momente in care mai arunc o privire hartii si cantaresc mintal pagubele noastre...
Nu aveam niciun mort inca , iar proviziile erau destule... Dar nu mai puteam sa continuam asa mult...
Dar trebuia sa ajungem la zidul Rose cat mai repede posibil.Argh.
-Vest. Spun simplu. Am riscat.
Fara sa mai stau pe ganduri pornesc in directia anuntata iar la nici 5 secunde aud o impuscatura semn ca Mark trasese semnalul cu fum verde in locul meu.Imi asez la loc pistolul ,pe care oricum nu apucasem sa l scot de tot , si prind hamurile mai tare.
In cateva secunde vad pe cer mai multe dungi verzui in semn ca toti au receptionat directia.
Semnalul de fum ramase printre ultimele lucruri pe care inca le mai utilizam de la caderea zidului Maria...
Mda...caderea zidului Maria... Sau mai exact macelul ce a dus la disparitia a mai mult de jumatate din omenire.
Titanul colosal... Caderea districtului Shigansina ... Toata lumea vorbea despre asta si despre incercarea (care pana si eu ,un copil de 13 ani ,realizasem ca era falsa ) de a ajuta refugiatii.
Toata lumea se agita pe tema asta.O zi...
Doua...
Trei...Nu mai primisem nicio veste in legatura cu nimic.
Dupa o saptamana 4 grupuri formate din voluntari si politia stationara pornise catre districtul de sud.Doar unul se intoarse.
Situatia era deja clara in ochii tuturor.
Verdictul: zidul Maria cazuse.
Narator:
Dupa caderea zidului Maria civilizatia se restranse in interiorul zidului Rose ,ramanand cu speranta ca acesta nu va ceda.Dar uitase un lucru. Sau pur si simplu ignorau gandul acesta, sau frica de a da fata din nou cu titanii ii facea sa omita discutiile... Dar intrebarea ramasese in mintile multora.
Ce se intamplase cu celelalte districte ale Mariei?
****************
CITEȘTI
Survivor [Levi ff.]
Fanfiction#Discontinued#(for now) Shiganshina a căzut. Zidul Maria a căzut. Dar ce se întâmplă cu celelalte districte ale marelui zid? Un nou regat Un nou rege Un nou moștenitor. Dar când moștenitorul vrea sa lupte? Să și pună viața pe linie pentru bine...