Rescued-the legendary trio

57 4 0
                                    

Inca aveam privirea pe cerul senin. Gatul incepea sa ma doara asa ca m am indrepatat putin .
Mi am deschis intr un final ochii chiar la timp ca sa observ un titan de 17 metri ,cred, care se apropia curios de castel.

Am ales sa ma ascund in umbre deoarece nu aveam nevoie de o confruntare acum.
Totusi... Nu ar fi rau...
Nu. Nu acum. Trebuie sa fiu responsabila.
-pff... Pufai aproape imperceptibil si ma lipesc de un zid asteptand ca titanul sa treaca. Chiar voiam sa omor un titan. M ar fi eliberat de niste tensiune macar...

Pasii se oprira deci cred ca aratarea studie curtea iar apoi sunetul unor pietre cazand de la inaltime ma facuse sa imi apuc manerele echipamentului 3d pe care inca nu il dadusem jos.

Am asteptat cateva secunde sperand ca nimeni nu are de gand sa iasa din casa , fiind pregatita sa pun chestia la pamant in orice secunda dar spre fericirea tuturor( poate mai putin a mea) pasii titanului isi reluara cursul .

Mi am scos capul de dupa zid si avusem dreptate.. Titanul se departa.

Imi asez inapoi manerele in suport si dau sa ma intorc in incaperea in care erau stransi toti.

Ma intorc cu spatele si incep sa inaintez spre o usa ce am presupus ca duce in acelasi loc din care venisem .
O bubuitura sparsese linistea .
Am fugit inapoi spre peretele dupa care statusem ascunsa si caut cu privirea titanul.

Disparuse.

-Capitane!,Feyre heichou!

- mmm...Da! Ii raspund intorcandu ma spre ea. Era Elia...

-sunt Mia si Mark . au ajuns ! Imi spune bruneta, in timp ce isi scutura de praf pantalonii.
Imi deschid gura sa intreb dar raspunsul vine inainte sa apuc sa cot vreun sunet
- ei au omorat titanul.
-hm... Ar fi fost cazul sa ajunga... Um.... Elia?
-da?
- ai putea sa le explici tu situatia?
-hm? Ce sit... A... Da sigur. Ma descurc.
- bine.. atunci eu voi...
Nu imi termin propozita ci doar ma intorc si ma indepartez.
***

Eram in turnul cel mai inalt al castelului.
Acolo stabilisem postul de veghe.
Avand in vedere ca Elia era jos cineva trebuia sa se ocupe si de asta.
Nu?
Pff... Ma mint singura. Eu vreau doar sa aman problemele. Era abia amiaza , mai aveam destul timp sa iau o decizie.

Aud cativa pasi urcand scarile si ma intorc cu o fata neutra.
Oricine era isi gasise un moment nepotrivit sa vorbeasca cu mine.

-Feyre? Imi spuse numele intreg. Nu il mai auzisem asa din gura lui de multa vreme. Se pare ca va urma un discurs.

-Mark.
- tu chiar nu ai rabdare.
-hm? Ce? Cum adica?
- tipul era mort de frica. Ce te asteptai sa faca? In plus nu ne cunoaste. Doar nu te astepti sa ti jure credinta si sa se comporte ca un soldat
-... Stii ca nu asteptam asa ceva...
-dar totusi ai reactionat asa.lasa asta acum. Vino-ti in fire, fii liderul! Chiar daca nu suntem in Kara tot ai o responsabilitate.
Tacere.

Eram obisnuita cu discursurile lui si recunosc ca aveam nevoie de unul acum .

-se pare ca ai luat o decizie.
Nu spun nimic ci doar dau din cap afisand o fata neutra.

-Vin-o! Toata lumea te asteapta

M am intors cu fata catre padure, am inchis ochii , am inspirat adanc si i am deschis iar de data asta avand o privire serioasa. Se pare ca nu am sa ma pot bucura de libertate niciodata.

- Hai ii spun si apoi ma indrept catre camera in care ii lasasem pe toti , impreuna cu baiatul gasit.

***
-Heichou! Imi spune karin imediat ce deschid usa.
-Da.
-um... Nu spune nimuc doar isi indreapta privirea catre baiatul ce statea in pat si ma privea speriat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 18, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Survivor [Levi ff.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum