giriş

8 0 0
                                    

Şarkı önerisi : pera ağla

"  ben fenomen olsam varya telefonumu sallaya sallaya ortalikta dolasirim kizim . Bir hava atarim ama üfff "
Gözlüğümü düzeltip test kitabımın üzerine elimi koyduğumda  masaya biraz daha eğilerek arkadaşım gamzeye baktım

" şşşt sessiz ol fenomen falan değilim ortalikta bu kadar yüksek sesle fenomen falan deme insanlar yanlış anlayacaklar "

Gamze elini havada sallayıp  ağzini oynatarak " he he " dediginde . Önümdeki telefonumu  eline aldı.

" ne yapıyorsun ver telefonumu "

Masanın üzerinden Gamzenin eline uzanıp telefonumu almaya çalışırken Gamze ellerimi vurup  telefonu ters    çevirerek bana wattpad hesabımı gösterdi.

" Kızım bak yazdığın kitabın milyarlarca okunmasına bak deli misin ?o kadar sevenin var gidip kendini saklayip gizleme gereği duyuyorsun ben sana inanamıyorum "

" o kitapları yazan kişinin bu kadar sümsük birisi olduğunu öğrenmemleri benim açımdan daha iyi gamze lütfen kararlarıma saygı duy ! Fenomen deyipte durma lütfen "

Önümdeki test kitabına geri dönüp en son kaldığım 12. Soruya bakıp tekrardan çözmeye çalıştım.

Gamze beni gerçekten anlamiyordu !
Ben olsam hava atardım !
Ben olsam söyle yapardim böyle yapardım diyen Gamzeydi
Ama ben yapamıyordum iste, YAPAMIYORDUM

Ben sınıfta bile en arkada oturan dikkat cekmemek icin kırk takla atan biriydim . Okulun çoğu beni tanımazdı kimseyle muhattap olmak istemiyordum . Bunun insanlarla alakası yoktu .

KENDI YALNIZLIĞIMDA MUTLUYDUM BEN  !

Test kitabımın yanında duran kulaklığı alıp telefonumu takdığımda  sandalyenin arkasına takdigim çantanın içerisine test kitabımı koydum .

" sonra görüşürüz "

Ayaklanıp cantamı omuzuma attığımda kulaklıkları kulagima takarak telefonumu polarimin cebine koydum .

Şarkının sesini son ses açıp insanların gürültüsünden uzaklaştığımda yanindan geçen insanların telaşlarını gordüğumde hafifce gulumsedim

Bu dunya için bu kadar telaşli olmamız
Sizce de gülünç degil miydi ?

Doğup

Büyüyüp

Ölücez

Şu 3 satıra sığan kelimeler insanları ne kadar da telaşlandırıyordu

daha çok para dah çok servet daha iyi bir hayat
Ve bitmeyecek bir "  daha iyi " lerle devam ettiriyoruz hayatimizi ve biz bu " daha  iyi " leri kovalarken kendimize zaman ayıramadan  olume ne kadar yaklaştığımızı anlayamıyoruz

Böyle olmak istemiyorum
Annemin
Babamin
Ve su sokaktan geçen  malk mülk  telaşıyla yaşayan  insanlar gibi olmak istemiyorum...

Hava atan ve kendi egosunu tatmin edip baska insanlarin gururlarini umursamamayan bir canavar olmak istemiyorum ...

Tek derdi aldıgi o pahali kiyafetler olup heryerde markasını haykıra haykıra söyleyen kadinlardan olmak istemiyorum ...

Sadece kendim olmak istiyorum

Gökyüzüne sahip kücük bir bulut olmak istiyorum

Gizli YazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin