İntihaR 1.BölüM

4 3 1
                                    


-Hala inanamıyorum. Bunu nasıl yapar ki ? Bu gerçek değil , bu bir kabus ! 

Saat gece üçü gösteriyordu. Ağlamaktan kendimi kaybetmiştim. Hala inanamıyordum. O beni bırakıp gidemezdi ki , Başım ağrıyordu. Gözüm telefonda , kulağımda kapıdaydı. Hava soğuktu ama sıcak hissetmeye başlamıştım. Durmadan sayıklıyordum. 

-Hayır yapmış olamaz. Ya başına bir şey geldiyse ? Kötü düşünmemem lazım. Offf...

ÜÇ AY ÖNCE

-Canım ?

-Efendim tatlım ?

-Bana şuradan tineri uzatır mısın ?

-Tabi ki de :) 

-Aşkım iyi ki bu evi tuttuk. Diğer ev karanlıktı. Ayrıca boya yapmayı da özlemişim. Babamla evimizi hep birlikte boyardık . :)

-Bence de hem sana bir sürprizim var. Gel hadi... E hadi...

-Tamam da, ne sürprizi ?? :) 

-Hadi tut elimi de gözünü kapatacaksın daha düşme :D 

-Tamam of ama ya çok sinsisin kim bilir ne yaptın yine çaktırmadan :) ?

Harun ve Ayça arka bahçeye doğru koyuldular ve sonunda süprizin olduğu yere ulaşmışlardı.

-Açalım gözünü de hıı-hıh ama sen 'aç' deyince aç aşkım tamam mı ?

-Off tamam ama çok merak ettim. Sende resmen sancıya düşürüyorsun beni :D Gıcık!

-Tamam aç hadi aç bitanem :) 

-Yaaa Harun! İnanmıyorum sana bu hayalini kurduğum kış bahçesi :D Sen  bunu ne ara yaptın :D

-Üzümünü ye bağını sorma bitanem ;) 

-Yaa ama sen harikasınn :) Ağlicam mutluluktan 

-Ağlama bebeğim bak bozuşuruz. 

-Bir dakika bir dakika hani sen bir ay önce falan kavga etmiştik günlerce konuşmamıştın. İntihar etmiştin güya.  Hastaneden almıştım seni öyle barışmıştık,  yoksa onda mı yaptın bütün bunları ?? 

-Aşkım vallahi dedektif gibisin nasıl anladın?:D  Seni bizim asayiş büroda memur diye işe koyalım :D 

- Off gülme ben nasıl üzüldüm sen biliyor musun? Senin çatıdan atladığını duyunca , çok fenasın :( 

-Bitanem ben hiç intihar eder miyim? Eğer intihar edersem seni terk etmiş olurum. Ben seni bırakır mıyım hiç,  bak bakayım bana sen ? 

-Biliyorum bırakmazsın :( ^-^ Aşkım benim.


Kapının çalmasıyla uyanmam bir oldu. Koşarak kapıyı açtım. Tam Harun'un geldiğini beklerken kapıda Harun'un silah arkadaşları vardı. Neler oluyordu?

-Tan , Uğur noluyor ? Harun Nerde ? 

-Yenge bak içeri geçelim. Öyle konuşuruz. 

-Tamam geçelim yeter ki bana Harun'un en azından iyi mi olduğunu söyleyin ha- Lütfen ? Bakın ben kaç günden belli perişan oldum. Bir gıdım uyku girmiyor gözüme , biz evleneli iki ay oldu. Lütfen bana bir şey söyleyin. Hatta siz söylemeyin Harun 'u arayın. Onunla konuşturun beni direk , ben ne zamandır arıyorum. Açmıyor sessizde bıraktı herhalde?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SoN PişmAnLık HuZuR VeRMeZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin