Nefise üzerinde bütün gecenin yorgunluğunu hissediyordur.
Gözlerini açar kafasını hafif kaldırır bide ne görsün karşısında Muzaffer'in dudakları 😊
Omuzlarında Muzafferin kolları.
Nefise kımıldamak kalkmak ister ama kapana kısılmış gibidir sanki.
Sonra farkeder İkiside koltukta kıyafetleri ile sarmaş dolaş uyuyakalmıştır..
Meğerse üstünden hissettiği ağırlık Muzaffer'in kollarıydı.Nefise kalkmak için tekrar hareketlenir.
Tam kalkıcekken Muzaffer kolları ile Nefise'yi sarmalar.
Nefise donup kalmış tır Ne kımıldayabiliyor nede bişey diyebiliyordu.
Kafası Muzefferi'in boynuna gömülmüştür.Nefise iç ses.
"Ah Nefise ah Ne olcağını bildiğin halde içiyorsun üstelik bu adamla,üstelik ikinci defa.
Ah bi kalkabilsem şurdan çıkıp gidicem ama değil kalkmak kımıldayamıyoru bile of off.
Uyandırsammı ki ama bu halde görünmek de istemiyorum aman bende yani sanki uyandırmasam çıkabileceğim var burdan.Nefise Muzaffer'in kollarında olmaktan aslında pek şikayetçide değil gibiydi.
Muzaffer'in kokusunu duymak ona kendini tuhaf hissettirmişti.
Ama buna bi son vermeliydi.
Biraz daha çabalar sonunda Muzafferin kollarını kenara atabilir.Nefise tam kalkıcak aman Allahım o da Ne bişey saçını çekiştiriyor Nefise olduğu gibi kalır şu an Muzaffer'in üstündedir (burayı nasıl tarif edeceğimi bilemedim ama siz anlayın işte😊)
Muzaffer gözlerini açar
Nefise şu an gözlerinin içine bakıyordu ve bu onun için en güzel uyanma şekliydiN:Öyle şapşal şapşal bakacağınıza yardım etseniz.
Muzaffer kekeleyerek.
M:Ne neye..
N:Neyemi kol düğmeniz saçlarıma takılmış.
M:Saçlarınız kol düğmeme takılmış olmasın.
N:Her neyse işte çıkarın şunu.
M:Tamam bi dakika.Muzaffer kol düğmesine ulaşmak için diğer elini uzatır o an Nefise başını yanlışlıkla Muzaffer'in yüzüne eğer Muzaffer kendine sahada yaklaşan Nefise ye karşı duygularını bastırmaz ve Nefise'yi öper
Evet şu an NefMuz dudak dudağa dır(💋🙈)
Hemde ikiside ayık kafa dır.
Nefise Muzaffer'e karşılık vermez ama anın şoku ile itmez itemez de.Tam o anda Sare gelir .
S:Baba.
Sare'nin Sesini duyan NefMuz sersemler.
O şaşkınlıkla kendilerini toparlamaya çalişan Nefise sersemliğimde etkisi ile koltuktan düşer tabi saçına takılı olan düğme ile de hemen Muzaffer' Nefise nin Üstüne düşüverir
(ayyy çok saçmaladım dimi olmayacak şeyler ama napim biraz eğlenelim istedim umarım bu yazar kafayı yemiş demessiniz😘😘)
NefMuz yine göz gözeMuZaffer artık kendini toplaması gerektiğinin farkındadır.
Nefise ise yaşananların etkisinde yaramazlık yapmış bi çocuk gibi dir.M:Pardon çok çok özür dilerim.
N:Özür dileyeceğinize şu düğme meselesini çözseniz.
M:Tamam hemen hallediyorum bi saniye.MefMuz yerde boğuşurken Sare başlarına gelir.
S:Baba
M:Efendim kızım.
S:Siz napıyorsunuz.Muzaffer Ne cevap vereceğini bilemez .
Nefise ise daha fazla rezil olmak istemiyordur.
Sare'ni de olayı çokazlamadığını anlayınca hemen kendisi cevap verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda Aşkı Buldum
General FictionYıllardır aşkı Arayan bi adam Ve aşktan kaçan bi kadın. Geçmişin birbirine bağladığı iki hayat Geleğe ışık tutan bu iki kalp çarpıntısı Bu hikayeyi çok seveceksınız...