Nefise sanki üzerinde yılların yorgunluğunu hissediyordu.
Evet dün geceyi o istemişti ama yıllardır koruduğu,korumayı başarabildiği tek şeyi böyle teslim etmek içinde burukluk,acı hissettirmişti.
Annesine verdiği sözü tutamamış olmanın üzüntüsü,bi anlık duygularına hakim olamamamış olmamın pişmanlığı bütün bedenini sarmıştı.
Selim bu duvarı aşmaya çok uğramıştı ama Nefise her seferine Nişanlı olmalarına rağmen durdurmuştu Selim'i.
Muzaffer'e nasıl böyle kendisi teslim olmuştu anlayamamıştı.
Selim'i durduran o duygular
Nefise'yi Muzaffer'e itmişti.Muzaffer ise dün gecenin mutluluğunu yaşıyordu.
Onun için normal bi birliktelik değildi bu.
"Ha yattım bitti" diye düşünmüyordu.
Nefise'nin ilki olmak şaşırtmıştı.
Demekki Nefise için de Muzaffer özeldi.
Gecenin mutluluğu bütün bedenini sarmışken.
Kadını kollarında yatıyordu.
Daha başka ne isteyebilir diki.Nefise Muzaffer'in yüzüne bakmadan yataktan kalkar üstüne örtüye sarar,örtüye alması ile yataktaki gözüne çarpan dün gecenin kalıntıları bi kere daha utandırır Nefise'yi şu an tekneden kendini denize atmak denizin derinliklerinde kaybolmak istiyordu etrafa bakınır.
"Nerde bu kahrolası banyo"
Diye söylenir içinden.Muzaffer muzipçe gülüşü ile.
M:Banyoyu mu arıyorsun?
Nefise Muzaffer'e döner
"Ahh be adam şöyle gülme bana "N:Evet.
Teknenin içi ahşap kaplama olduğu için kapılar filan belli olmuyordu.
Muzaffer ufacık olan banyonun kapısını açar.
M:Buyur hayatım.
Nefise Muzaffer'e nezaketinden dolayı teşekkür bile edemeden banyoya geçer.
Suyu açar ellerini tezgaha dayar."Ben naptım kendimi tutmalıydım evlenene kadar kimse ile birlikte olmayacaktım.
Anneme kendime böyle söz vermiştim,
Ben nasıl böylesi şey yaptım üstelik adamı kendim ahhhh..
Şimdi ne olacak ya evlenmek gibi bi düşüncesi yoksa,zaten hiç öyle bi şeyden bahsetmiyor."Nefise bi daha bi daha pişman olur.
Ama artık faydası yoktu,böyle pişman olacağını bilse dün geceyi tekrar yaşarmıydım diye sordu kendine cevabını kendiside bilmiyordu,
Muzaffer'e duyduğu sevgi ,aşk ,Tutku belliydi ama yinede bu o kadar basit birşey değildi Nefise için.Muzaffer böyle uyanmayı hayal etmemişti aslında,uyandığında Nefise'yi bol bol öpüp koklamak istiyordu.
Nefise'nin utangaç Halleri boşuna gitmişti onu cezbetmişti ama pişmanlık duygusuna kapılmasını istemiyordu.
Nefise'yi o duygulara kaptırıp kendinden uzaklaşmasını izin vermezdi.Nefise duş alır banyodan çıkmak ister ama önce kapıyı biraz aralar.
N:Muzaffer kıyafetlerimi veririmisin.
Biraz utangaç birazda soğuktu Muzaffer'e karşı konuşması.
Sanki dün geceyi o istememiş gibiydi.
Sanki dün gece birlikte uyuduğu kadın o değildi.Muzaffer yerda yatağın köşesinden elbiseyi ve
Sağa sola savrulmuş çamaşırlarını alır Nefise'nin eline tutuşturur.
Nefise sanki Kıyafetler Muzaffer'in elinden kaçacakmış gibi bi çırpıda alır elbiselerini.
Çamaşırlarını giyerken Muzaffer 'in sözleri aklına gelir.
Yanakları sanki kaynar su ile yanmış gibi kızarır.
Giyindikleri sonra nihayet çıkar Banyodan.
Muzaffer üstünü giyinmiş Nefise'yi bekliyordu.
Muzaffer Nefise'ye yaklaşır.Nefise bi adım geri gider.
N:Sen duşa girmicekmisin.
M:Sen uyurken girdim ben duşa.Muzaffer Nefise'ye doğru bi iki adım daha atar
Nefise yarım adım geri gider,daha fazla gitmek ister ama gidemez teknenin soğuk duvarına yapışan sırtı "Dur artık"der gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda Aşkı Buldum
Ficción GeneralYıllardır aşkı Arayan bi adam Ve aşktan kaçan bi kadın. Geçmişin birbirine bağladığı iki hayat Geleğe ışık tutan bu iki kalp çarpıntısı Bu hikayeyi çok seveceksınız...