Ch. 3

147 8 4
                                    

- Tata... i.a spus Alex cu blandete lui Splinter cu lacrimi in coltul ochilor.
A apucat.o de mana pe Alex, si a dus.o in dojo sa vorbeasca cu ea.
Toti o asteptau in sufragerie. Au trecut 4 ore deja. La un momentdat Leo nu mai avea rabdare si a mers dupa ea.
S.au intors amandoi in sufragerie. El o tinea de umar.
Dupa o vreme, Mikey, Raph si Don au mers in camerele lor pentru ca se facuse deja tarziu.
Leo si.a indreptat privirea catre Alex si a inceput sa se uite la ea.
- Ce e? Am ceva pe fata de te holbezi la mine asa? A inceput ea sa chicoteasca.
- Nu ai nimic. Doar ca... Mi.a fost foarte dor de tine in toti anii astia. Te.ai schimbat foarte mult. Dar se pare ca un lucru la fel a ramas.
- A da? Si care.i ala o draga lider? Hahaha.
- Ochii tai. De fiecare data ma pierd in ei... A spus el in timp ce Alex a inceput sa se roseasca.
- Oh... Um... A... *cough* Pai um....
A inceput ea sa se balbaie incontrolabil. Lui Leo i se parea draguta cand facea asa.

- Deci umm.... Unde o sa dormi? A intrebat.o el curios.
- Presupun ca in sufragerie, nu?
- Da. Asa cred si eu. Umm... Vreau sa.ti propun ceva.
- Ce e?
- In seara asta trebuia sa merg eu in patrulare la suprafata sa vad daca e totul in regula. Vrei sa vii cu mine? Sa nu stai singura pe aici daca toti ceilalti dorm.
- Sigur! Dar nu am uniforma mea... Nu pot sa ma duc in hainele astea.
- Stai calma. Avem niste haine de ale lui April. Voi doua sunteti cam la fel. O sa.ti fie bune. 

ALEX POV

M.a apucat de mana si m.a condus pana in dojo in fata unui dulap mare. L.am apucat de maner. Inauntru erau e gramada de haine, bandaje, prinzatoare pentru par, arme si multe alte chestii care imi erau folositoare.
-Bun deci am ce pune mine. Asa ca iesi afara.
- Ce? Dar ce.am facut? M.a intrebat el foarte mirat.
- *face palm* Leo, trebuie sa ma schimb. Calmeaza.te. N.ai facut nimic. Doar iesi afara si lasa.ma sa ma schimb. Nu fug nicaieri.
- Ah scuze hehe... Eu a... O sa ies acum... Mda.
A inceput sa se roseasca in timp ce se indrepta spre usa. Cand a iesit s.a auzit o bufnitura, semn ca si.a dat un cap de perete.
"Wow Leo... Foarte matur haha"
Am luat o pereche de pantaloni mai largi pe mine, un tricou negru, o curea unde mi.am pus toate sulitele si lamele, mi.am infasurat genunchii si coatele strans, mi.am prins parul in coada iar dupa mi.am pus masca.
M.am uitat in oglinda.
"Wow arat atat de ninja haahaha!  Imi place noul meu outfit hihuhi oh yeeaah"

LEO POV

" Ce Dumniezo face inauntru de o jumate de ora?! Eu intru."
- Hey mai ai mult? Uuuuuuuuuuuuu

"- Hey mai ai mult? Uuuuuuuuuuuuu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-

Deeeeci? Cum arat? Heheehe
- Mult mai mult decat bine. Wow.
Ma duc si eu sa.mi iau masca si iesim. Bine?
- Bine. Te astept in fata la usa. Mi.a spus ea cu un mic zambet pe fata. Arata.... WOW. 
M.am dus pana in bucatarie sa.mi pun masca si sa.mi iau katanele.
Ma astepta in fata la usa sprinjinita de perete.
- Esti gata? Am intrebat.o eu cu un zambet larg pe buze.
- Sigur. Haide!

AM GATAT SI CU CAPITOLU ASTA YAAAAY SPER SA VA PLACA. MA MIR FIX CAND IS IN SPITAL ATUNCI IMI DA CINEVA CU INSPIRATIA PESTE CAP. PAAA!!❤🐢❤

Leo si Alex stau intr.un copac si se saruta pac pac PacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum