M.am intors dupa o luuuuuuunga pauza. Yay. Hai sa scriu. Partea asta o sa aiva multa actiune si sange si chestii dinastea deeeeci daca nu va plac chestiile de genu... Nu cititi?
Dupa ce am iesit din canal, Alex si Leo au urcat pe acoperis. Cladirile din New York erau foarte inalte. Alex a sarit pe un tomberon, a apucat un scoc si a inceput sa sara de la un etaj la altul. Leo era in spatele ei si o urma. Dupa ce au ajuns sus au inceput sa alerge. Treceau de fiecare bloc. Pana acum totul parea in regula.
Alex POV
E prea liniste. Nu e bine. Presimt ceva... Am auzit ceva in spatele unei guri de ventilatii. (Era un fel de gura super mare de ventilatie) M.am oprit. Leo s.a uitat la mine curios.
-Ce e? Ce s.a intamplat?
- Shhh.... Am auzit ceva.
M.am apropiat incet... Un fel de bila din metal a iesit si a cazut pe jos scotand un sunet oribil. M.am uitat la ea si am luat.o de pe jos. Am intors.o pe o parte si era o numaratoare.
- Rahat!! E o bomba!!
Am aruncat.o repede in sus cat de tare am putut. Inainte sa explodeze a ajuns la aproximativ 30 de metrii distanta de acoperisul blocului. Nu s.a intamplat nimic grav din fericire.Capacul de la gura de aerisire a explodat intr.un mod brutal. Noroc ca m.am aplecat destul de repede ca daca nu faceam cunostinta cu ea. In fata noastra au aparut Karai si Tiger Claw.
Nimeni POV
Karai si.a scos sabia si a tarait.o pe jos facand cativa pasi in fata.
- Ei ce sa vezi.... Leo, cine e noua ta iubita? A intrebat ea cu un zambet malefic pe fata.
- Taci, Karai!! A spus Leo nervos scotandu.si si el katanele din teaca. Crede.am ca te.am pus la punct ultima oara!
- Tu? Pe mine? Ha! I s.a intunecat privirea. Niciodata n.o sa reusesti...
- O da? Hai sa vedem!!Leo si ceilalti i.au povestit lui Alex despre Clanul Piciorului. (Da stiu ca suna foarte ciudat Foot Clan tradus in romana. Suna mai bine in engleza dar asta e.)
Stia cu cine au dea face.
Alex si.a scos cutitele si si.a luat pozitia. Leo a fugit catre Tiger Claw. El si.a scos ghiarele si a inceput sa il atace. A reusit sa.i faca o taietura pe picior. (Leo lui Tiger Claw) A inceput sa.i curga sangele. Picaturile au inceput sa.i zboare peste tot pe jos in timp ce alerga dupa Leo sa.l prinda. Dar el era mai puternic. A inceput sa.l atace cu toate miscarile posibile. Pana la urma Tiger Claw a cazut in genunchi de la atatea taieturi si lovituri.Intre timp Alex se lupta cu Karai.
- Cine mai esti si tu? A intrebat Karai in timp ce lui Alex i.a trecut sabia ei doar la cativa centimetrii de gat.
- Nu te intereseaza! Tot ce trebuii sa stiu ca o sa pierzi in curand Karai!! A spus Alex in vreme ce i.a infipt un cutit in umar. Karai a inceput sa strige de la durerea provocata de lama ascutita. Sangele a inceput sa i se prelinga pe mana. Dar nu s.a dat inca batut.a. A fugit spre Alex, s.a aplecat jos si a reusit sa o taie pe picior. Alex s.a dezechilibrat si a cazut pe un genunchi. Dar nu s.a lasat mai prejos. I.a apucat piciorul lui Karai, i l.a sucit si a trantit.o pe jos, facand.o say tuseasca sange.Dupa ce Leo a vazut in ce stare era Alex, a fugit repede la ea.
- Alex!! Haide! Sa mergem!
- Stai... Nu pot sa ma ridic.
- Te ajut.
A luat.o in brate, si au inceput sa mearga spre casa. Leo si.a spart arcada, dar era in regula. Nu sangera prea tare. Dar piciorul lui Alex da. Ii curgea sangele siroaie pe picior in jos. Sangele ajungand si pe bratul lui Leo intre timp. Era 4 dimineata. Cand au ajuns acasa, Leo a inceput sa strige.
- DON!! HAI REPEDE!!!
- Da!
Donnie s.a uitat la ei socat si speriat.
- Ce ati patit!?
- Karai si Tiger Claw au aparut. Bandajeaz.o repede pe Alex. A pierdut o gramada de sange.
- Sigur!! O sa ma ocup si de tine imediat.
- La mine nu e chiar asa de grav. Conteaza sa fie ea bine. Nu vreau s.o pierd.BUN SPER CA V.O PLACUT SI CAPITOLU ASTA! PAAA!!❤🐢
CITEȘTI
Leo si Alex stau intr.un copac si se saruta pac pac Pac
Roman d'amourAlex este o fosta ucenica a lui Splinter. Dupa atatia ani l.a gasit pe maestrul ei care a invatat.o atat de multe. SI ea este un ninja. A stat mult de vorba cu Leo, s.au apropiat mult. FOARTE mult *wink wink*