2.Bölüm

78 71 12
                                    

Manzarayı izlerken müziğin etkisiyle uymuşum, abimin sesiyle uyandım.

"Hey, uyuyan güzel, uyan hadi, 10 dakikaya varırız."

Uyandıktan sonra abimin kahve içerek dergi okuduğunu gördüm.

"Sabahtan beri dergi mi okuyorsun?"

Duymadı mı yoksa duymamazlıktan mı geldi anlamadım ama, cevap vermedi.

Manzaraya bakıyorken telefonumdan mesaj sesi geldi, telefonu açtığımda Ashlund'dan gelen mesajı ve fotoğrafı gördüm.

Fotoğrafın altında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafın altında

"Grant, ben uçaktan indim, konsere gidiyorum, sonra görüşürüz" yazıyordu.

"Tamam, biz de 5 dakikaya ineriz, görüşürüz. "

Yazdım, Anons sesini fark ettim:

"Sayın yolculuklarımız, kaptanınız konuşuyor, inişe geçmekteyiz, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. "

Yaklaştığımızı duymak beni heyecanlandırdı, uçak aşağı doğru inmeye başladı, içimde bir boşluk varmış, içime hava doluyor gibi hissediyordum...

Birkaç dakika sonra iniş yaptık, uçaktan indikten sonra havaalanına girdik ve valizlerimizin gelmesini bekledik, o sırada iki kızın bize bakarak gelefona bir şeyler yazdıklarını fazk ettim, abim valizleri beklerken kızların yanına gittim.

"Bayanlar, bir sorun mu var?"

"Siz Grant Landis misiniz?"

"Evet benim..."

Kızlardan biri ağlamaya başladı.

"Iyi misin?"

"Ben, sizin hayranınızım..."

"Tamam ağlama dur."

Ona peçete uzattım.

"Bize bakarak telefonunuzla bir şeyler yapıyordunuz."

"Şey, sizin hayranınız olan birkaç arkadaşım var, onlara mesaj atıyordum."

"Aa, öyle mi, arkadaşlarınızın isimleri ne?"

"Lucy, Mandy, Jenna."

"Video çekmeye ne dersiniz, videoda ben arkadaşlarınıza teşekkür ederim, siz de videoyu onlara gösterisiniz."

"Süper olur! "

Video çekmiştik, hem boş vaktimi değerlendirmiş oldum, hem de beni sevenleri mutlu etmiş oldum.

Abim bana seslendi:

"Grant, hadi gel aldım valizleri."

"Geliyorum..."

Abimin yanına gittim, valizlerimizi alıp taksiye bindik.

"Abi nereye gideceğiz?"

"Otel ayarlamıştım, oraya gideriz."

Sırların RehberliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin