5.Bölüm

53 65 11
                                    

"Jenna, iyi misin?"

"Iy, iyiyim."

Jenna nefes nefeseydi ve zar zor konuşuyordu.

"Jenna, geri dönmeliyiz."

Birden bağırış sesleri duydum

"Hadi koşun, o çocukları yakalamalıyız"

"Jenna hadi kalk, Ian hadi gel, Jenna'ya yardım etmeliyiz."

Ian geldi, beraber Jenna'yı tuttuk ve yürümeye başladık, elimizden geldiğince hızlı yürüyorduk fakat bize yaklaşıyorlardı.

"Ian, hızlı olmamız gerek..."

Ne yapacağımızı bilmiyordum, tek yapabileceğimiz koşmaktı, dehşete kapılmıştım. Sonunda önümüzde iki büyük çam ağacı gördüm, ileride bulunan, kaldığımız ahşaptan yapılmış büyük kulübeyi gördüm, içim rahatlamıştı, fakat tam da o anda Ian bir taşa takıldı ve yere düştü.

"Ian, iyi misin?"

"Boşver beni, gidin."

"Olmaz."

"Gidin dedim!"

Adamlar iyice yaklaşmıştı ama bizi göremezlerdi, ağaçların arkasına saklandık ve adamları izledik, adamlar tam da o iki ağacın önünde durdular ve konuşmaya başladılar.

"Ne oldu, neden durduk?"

"Oradan geçemeyiz."

"Neden?"

"Orada gizli bir koruma kalkanı ve gizli bir duvar var."

"Geçmeyi denediniz mi?"

"Denenek mi, benim babam buradan geçmeyi denerken öldü seni aptal!"

Adamlar kavga etmeye başladı, bunu fırsat bilip hemen kulübelerin oraya kaçtık, burası âdeta bir şehirdi, ne kadar bir orman olsa da çok lüks bir yerdi...

Mondeo'yu bize doğru koşarken gördüm.

"Siz neredeydiniz, çok endişelendim, görevler ağar mı geldi, hem bu kız da kim?"

"Mondeo, çok şey yaşadık, Obsdark'ın adamları peşimize takıldı. "

"Ne, nasıl olur!"

"Mondeo, herkes çok yoruldu, söz veriyorum daha sonra her şeyi anlatacağım."

"Peki."

Jenna'ya kalacak yer bulması için onu Demotrix'e götürdüm.

"Demotrix, bu Jenna, ormanda ağlarken gördüm, Obsdark kardeşini öldürdü. "

"Jenna, sen hangi türsün?"

"Ben Clarity'im."

"Doğruluğunu sevdim, bende öyle hissetmiştim, peki Obsdark seni neden yakalamak istiyordu?"

"Babam, Clarity'lerin 6. kralı Lemna'ydı, birgün kardeşim yanıma geldi ve Obsdark'ın grubuna girmezsem onu öldüreceklerini söyledi, bende katıldım, ama Obsdark güçleriyle kardeşime kendini öldürttü, Grant beni o zaman buldu."

"Grant, Jenna'yı Ian ve Johnny ile kaldığınız kulübenin yanında ki kulübeye yerleştir, Ashlund ile kalsınlar."

"Tamam."

"Teşekkürler bay Demotrix. "

"Önemli değil Jenna."

Jenna'yı kulübeye götürdüm, Jenna'ya kuru kıyafetler verdiler.

"Jenna, sen üstüne kuru şeyler giy, ben Ashlund'un yanına gideceğim, çok kötü görünüyordu, sonra sende gelirsin."

"Tamam."

Sırların RehberliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin