1 🚦

11.1K 439 101
                                    

Lise'nin 3. senesinin ilk günü, hissettiklerim sadece uykusuzluk. Okulun ilk gününden önceki gece 3'de uyumam yüzünden sabah zar zor kalkmıştım bu yüzden sinirliydim ve evde olan misafirlerin horlama sesleri yüzünden sinirim daha da çoğalmıştı. Özlemediğim okul formalarını giyip aynada kendime baktım ve elimdeki tarak ile saçımı taradım.

Her zamanki saatimde yani 08.00'da ayakkabılarımı giyip yola çıktım, bu saatin kalabalığını hiç sevmiyordum. Bana göre bu saatlerde herkes sinirli gibiydi, ya da ben sinirli olduğum için öyle hissediyordum.

Okulum yürüme mesafesinde olduğu için servis ya da metroya binmek zorunda değildim bu sanırım en şanslı olduğum konuydu hayatta. Işıklara geldiğimde her zamanki gibi kırmızı yanıyordu, o sırada dikkatimi biri çekti tam yolun karşısında kulağındaki kulaklıktan dinlediği müzik ile huzurlu gibiydi, onu bu denli huzura erdiren şarkı neydi bilmek istiyordum. Bizim okuldan olmadığını belli eden formasına baktım, yaka kartını okuyup adını öğrenmek istedim fakat uzaktaydı bu yüzden okuyamıyordum.

Benim aksime mutsuz değil mutlu gibiydi, yüzüme bakmıyordu, telefonuna bakıyor bazense ışıklara bakıyordu. Karşımdaki kişiyi izlemekten kendimi alıkoyamıyordum. Yeşil ışık yandığında trafik ışıklarına lanet ettim, genelde kırmızı ışık bu kadar erken yeşil olmuyordu, ya da belki o zamanlar 1 dakikalık zaman uzun geliyordu. Şimdi ise karşımdaki çocuğu daha çok izlemek isteğim için yeterli gelmemişti.

Yanımdan geçip giderken kokusu beni sarhoş etmiş gibi hissediyordum. Hafif rüzgarın etkisi ile saçları havalanmıştı ve yine o rüzgar sayesinde muhteşem kokusu burnuma çarpmıştı.

İlk  görüşte aşk mıydı bu? Sanmıyorum, benimkiler sadece 'hey yakışıklı seni beğendim ama biz asla olmayız ben uzaktan izlerim' türündeydi, şıp sevdi biriydim ve bu hiç iyi değildi.

Yol boyunca onu düşündüm okula girer girmez bizimkileri buldum ve yanlarına gittim. Okuldaki en iyi arkadaşlarım Gayoon Bomi ve Soli'ydi. Gayoon ve Bomi daha öncelerden tanışıyorlardı, Lise'nin ilk senesinde yakın olmuştuk ve şimdi de bu yakınlığımız devam ediyordu. Soli ile aynı kafa yapısına sahip gibiydik bazı şeyler hariç.

Kısa bir sarılmanın ardından,

"Arkadaşlarım aşık oldum." dediğimde güldüler ve hep bir ağızdan

"Bu kez kime?"

Dediler. Hakkıydılar zaten bende demiştin şıp sevdi olduğumu. Konuyu geçiştirip sıraya gittik. Aslında hepsi tekrar biri ile konuşmamı ve aşık olmamı istiyorlardı çünkü Lise 1 de iken birini sevmiştim bu kişi uzakta yaşıyordu ve benimle konuşmayı bırakınca uzun bir süre mutlu olamamıştım. Kimseyi sevmeden sadece beğenerek devam etmiştim hayatıma ama bir süre sonra bende istemeye başlamıştım bir sevgili.

Sıraya girip yine uzun bir konuşma dinledik, haddinden fazla konuşuyordu bu öğretmenler ilk günlerde. Sıcak yüzünden bunalmış bir haldeydim ama aklıma bugün gördüğüm çocuk gelince gülümsemeye başlıyordum.

~

Okulun ilk günü sıkıcı bir şekilde devam ederken Gayoon bugünkü çocuk hakkında konuşmaya başlamıştı.

"Adını öğrenip bulsana sonra da mesaj atarsın."

"Adını göremedim, tekrar görebilirsem okumaya çalışırım yaka kartını."

"Hikayelerdeki gibi gizli tut kendini ay çok romantik değil mi?"

Soli böyleydi işte, romantik ve şirin şeyleri severdi.

"Biliyorsun bende böyle sevgili oldum Yoongi ile."

"Bilmez miyim kaç kere anlattın sonuçta."

Okul bitene kadar onu düşünüp durdum çıkışta yine aynı ışıklara geldiğimde onu aradım ama buralarda değildi bu yüzden üzgün bir şekile eve gittim.

Eğer adını öğrenirsem kesinlike gizli hesabımdan mesaj atacaktım belki gerçekten aşık olurum kim bilir?

~

Selam yeni bir Jungkook hikayesi ile geldim, umarım beğenirsiniz.

Kişiliğimi ana karaktere aktarmaya çalışıyorum yani çok fazla benim hayatımdan şeyler içerebilir. Ama tabiki benim trafik ışıklarında karşılaştığım bir Jungkook'um yok kxmdmcmsmc

Bölümler geç gelebilir bu yüzden şimdiden özür dilerim.

Sizi seviyorum ❤️

 Traffic Lights ♡ ~ Jeon Jungkook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin