Öncelikle bölüm atmıştım onu okumayı unutmayın
Şimdi geçelim asıl konumuza bu aralar kötü zamanlar geçiyorum ve düşündüm ki sizler de benim gibi kötü zaman geçiriyor olabilirsiniz.
🌙Mesela ben bu aralar kendimi sevmiyorum, görüntümü, kişiliğimi ve daha bir sürü özelliğimi sevmiyorum ama bunları sevmeme nedenim ne? Neden başkalarının beni güzel bulup bulmaması beni bu kadar düşündürüyor? Sizler arasında da kesinlikle benim gibi olan vardır. Kendimizi değiştirmeyelim, bu yazıyı okuyan kişi sen zaten güzelsin aynaya baktığında kendini güzel bulmama nedenin başka insanlarsa umursama ben de umursamayacağım. Kendini değiştirmek zorunda değilsin. Siz kendinizi sevin ki başkaları da sevsin.
🌙 Benim bu aralar başka kafaya taktığım şey hoşlandığım kişi, bu kitabı yazarken ona olan hislerimi yazıyorum aslında. O başkasını beğeniyor ve ben beğendiği kişiye benzemiyorum, o kız sevimli ve güzel ben sadece benim açıkcası bu konu hakkında tavsiye veremeyeceğim hepimiz birini seviyoruz, üzülüyoruz ve reddediliyoruz ama bu dünyanın sonu değil. Hoşlandığınız kişi sizi sevmiyorsa onun sevmemesine değil çevrenizde sizi sevenlere odaklanın, annenize babanıza arkadaşlarınıza, sizi mutlaka seven vardır. Ben de sizi seviyorum her bölüm attığımda bunu dile getiriyorum.
🌙 Ailevi olaylar herkes de vardır, çevrenizdekiler gibi çok paranız yok mu üzülmeyin bir şeyler alamıyorum diye üzülmek ve sinirlenmek yerine ailenize destek olun. Anne ve babanız kavga mı ediyor ayrı değiller diye mutlu olun,ayrılar mı yaşıyorlar diye mutlu olun, biri yaşamıyor mu o zaman diğerine sığının aileniz sizi mutlaka sever sizde bu sevgiyi geri verin.
🌙 Arkadaş sorunları da olabilir, yalnızsanız buna üzülmek yerine mutlu olun çünkü sizler sahte arkadaşlığa sahip değilsinizdir. Aradaşınız ile küs müsünüz üzülmeyin eğer zaten gerçek dostsanız her şekilde birleşirsiniz . Bilmeseniz de arkadaşınız sizi çok seviyordur.
Sizden istediğim bu tür olayları yaşadığınızda pes etmeyin ve kendinize zarar vermeyin sizler değerlisiniz.
Belki hoşunuza gider aşağıdaki şarkıları dinleyebilirsiniz, türkçe altyazıları ile var YouTube da üzgünken iyi geliyorlar
🌙 Colbie Caillat - Try
🌙 Little Mix- Little Me
🌙 Julia Brennan - I'm not her
🌙 Christina Perri - HumanSon olarak sizleri seviyorum
Her an yazabilirsiniz bana
Şimdi okuyanlar iyi geceler
Sabah okuyanlar günaydın
🌙 ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traffic Lights ♡ ~ Jeon Jungkook
FanfictionHer sabah saat 08.06'da sadece 1 dakikalık süre ile hayatım daha güzel bir hal alıyordu...