Özel Bölüm 🚦

4.2K 329 59
                                    

Özel Bölüm ile geldimm
Öncelikle kötü son sevenler okumayabilir ve attığım final bölümünü sonları olarak kabul edebilirler ama mutlu son isteyenler bunu okumalılar.

Jungkook'un cover'ı sayesinde gelen ilham ve mutluluk hissi ile yazdım umarım mutlu son isteyenlerin hoşuna gider.

Medya ile dinleyin 💙♡ Sizi seviyorum

Birkaç yıl sonra

(Jungkook)

Hayatta hep yanlış tercihler yapan daha büyüdüğünü hissedemeyen bir çocuktum ben. Hep yanlış tercihlerde bulunduğumu biliyordum ama bu yaptığım tercih en yanlış olanıydı. Bunu hem ben hem de çevremdeki herkes biliyordu.

Namin ile son konuşmam rahatlamam ve iyi hissetmem içindi ama o konuşmadan sonra iyi hissetmemiştim ve sürekli daha sık bir şekilde onu düşünmeyi sürdürmüştüm.

Okulda pek sık karşılaşmamıştık, karşılaşsak da kaçıyordu bu bir süre böyle devam etmişti. Üniversiteye gittiğimizde aynı üniversitede değildik ve daha az görüyordum onu, hatta neredeyse hiç.

Ben onu sevmeyi denediğimde ve başaramadığımı, sadece bir arkadaş olarak sevdiğimi düşündüğümde yanıldığımı fark ettim.

O zamanlar konuştuğum kız ile sürdürmeyi denedim ama Namin bende değişik bir etki bırakmıştı bile.

Günlerdir planlamalarım ardından bir sürpriz yapmaya karar vermiştim, tabi Taehyung'un yardımlarıyla.

İlk görüştüğümüz yerde yani o trafik ışıklarında onu bekliyordum şimdi, yine ben bir tarafındaydım ve onda diğer tarafına gelecekti.

Uzayan saçları onu daha güzel gösterirken yüzündeki gülümseme beni gördüğü an buruk bir gülümseme olmuştu.

Taehyung'a verdiğim telefondan kendi yazdığım şarkıyı açıp ona dinletmesini istemiştim ve şimdi narin elleri kulaklığı kavramış ve takmıştı.

Kulağında benim sesim yankılanmaya başlamıştı büyük ihtimalle ben de aynı anda açmıştım şarkıyı.

"Beni sevmek çok da zor değil, sadece şimdiki gibi sımsıkı sarılsan yeter."

Son sarılmamız aklıma gelmişti bunu yazarken.

"İleride neler yaşayacağımızı bilmiyoruz ama her şeyin belirsiz olması hoşuma gidiyor.

" Başkalarının ne söylediği kimin umrunda?"

Kendini her zaman yetersiz görmesi aklıma gelmişti.

"Birbirimiz olmadan yaşayamayız biz, sorun ne o zaman? Daha da aşık olabiliriz birbirimize."

"Başka birini sevmeye başlarsan, sensizliğe aşılabilirsem. O vakit geldiğinde, o zaman. Ancak o zaman ayrılabiliriz"

Buradaki ayrılmamızın asıl ayrılık olmadığı gelmişti aklıma.

"Seni sevmek çok da zor değil, biraz daha gülümseyip seninle daha çok ilgilenirsem."

Namin'in diğer kızlar gibi olmadığı aklıma gelmişti, o sevilmeyi hak eden biriydi.

"Birbirimizi sevmemiz çok da zor değil. Her seferinde ilk günkü gibi bakarsak birbirimize."

Müziğin sonlarına geldikçe ışık kaçıncı kez olduğunu saymadım ama yine geçmem için yandı ve ona doğru yürüdüm.

"İstesen de istemesen de, kollarımın arasına alacağım seni. "

Son adıma sıkıca sarıldığımda karşılık vermesi içimi rahatlamıştı.

Müzik bittiğinde ağlayan yüzünü görünce daha da sıkı sarıldım.

İleride neler yaşayacağımızı bilmiyoruz ama her şeyin belirsiz olması hoşuma gidiyor

 Traffic Lights ♡ ~ Jeon Jungkook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin