16 🚦

4.5K 313 37
                                    

Şu zamana kadar hissettiğim en garip hislerin sebebi Jungkook'tu. O sevilecek en iyi kişiydi buna emindim, onun gibi birinin beni sevmesi mümkün müydü?

Düşünün aşırı yakışıklı olan bir erkek ve ortalama düzeyde hatta belki biraz daha altında olan bir kızın sevgili olması nasıl olurdu? İnsanlar onlara nasıl bakardı? Kesinlikle herkes 'o ikisi mi?' ya da 'nasıl olurda öyle bir kızla çıkar?' diye düşünürlerdi.

My mad fat diary dizisi bunu kanıtlamıştı ama ordaki asıl mesaj Finn'in dediği şeydi 'seni seven benim, buna kimse karışamaz sen bile' gibi bir şey demişti. Haklı değil miydi? Sizi seven kişi sizi seviyorsa neden diye sormazdınız daha doğrusu soramazdınız çünkü siz bile onu neden sevdiğinizi bilmiyorsunuzdur.

Jungkook ilk başta dış görünüşü ile ilgimi çekti işte bu yüzden beni kimsenin seveceğini düşünmüyorum daha doğrusu düşünmüyordum ama Taehyung'un dediğine göre beni seven biri vardı.

Ben beni seveceklerine o kadar inanmıyorum ki buna bile inanamadım, yani niye beni sevsin ki birisi? Ve bu düşüncemi Taehyung ile paylaştım şu an bana vurmak üzereydi.

"Gerizekalı sen aşırı sevimli bir kızsın ne demek niye sevsinler?"

"Bilmiyorum Tae çok saçma sevilecek kadar güzel değilim."

"Hanbin yani seni seven kişi seni neden sevmiş biliyor musun? Çünkü samimi gelmişsin, kızların arasında sürekli gülmen ama samimi olmadığın kişilerle sessiz ve seviyeli olman ilgisini çekmiş. Saçının uçlarını boyatman bile ilgisini çekmiş."

"Vay be, Hanbin kimdi?"

"Bizim sınıfta gel tanıştırayım."

"Bilmiyorum ben Jungkook'tu seviyorum olmaz ki."

"Zaten bir beklentisi yok ki sadece hislerini içinde tutmak istemedi daha fazla. Hem Jungkook konusunda da bir yardımı olacağına eminim"

"Ne alaka?"

"Şşş! Şimdilik bilmene gerek yok."

"Garipsin, sen de o da garipsiniz bu aralar."

"Açıklarım sonra."

.

Taehyung'ların sınıfına girdiğimde ilk olarak Jungkook el sallamıştı gülümseyip el salladığımda öylece baktı. Hanbin'in yanına gittiğimizde sevimli olduğunu kabul edebilirim, utanıyordu ve bu nasıl desem şirindi.

Biraz konuştuktan sonra ben sınıfa gitmiştim, Hanbin ile plan yapmıştık bile en azından tam olarak ona düşüncelerimi söyleyebilirdim hem de onu tanırdım.

Sınıfta Hanbin ile konuştuğumda Jungkook tepkisizdi, umursayacağını düşünmemiştim zaten.

Hanbin ile yan yana geziyorduk şu an da ve iyi bir arkadaştı, sadece arkadaş.

"Bugün tanışmak istedim çünkü ilk defa biri beni seviyor şaşırdım."

"Ciddi olamazsın!"

"Ciddiyim, saçma değil mi benden hoşlanman yani neden ben? Bu çok saçma bir soru olarak gelirdi bana ama işte merak ettim. Ayrıca neden Gayoon veya Soli değil?"

"Çünkü hepsi kalabalık bir ortam olunca direk gidip erkekler ile gereksiz samimiyet kurduklarında sen sadece müzik dinliyorsun. Daha bir çok nedeni var ama bunları ileride senin de seveceğin karşılıklı hislerinin olacağı birine sormanı istedim. Bak senden karşılık beklemiyorum bu saçma ki zaten başka bir okula gideceğim yakında sadece söylemek istedim. Ve Jungkook ile aranızda bir şeyler olur umarım mutlu olmanı istiyorum. "

" Bir dakika Jungkook ne alaka? "

" Onu sevdiğini biliyorum sen bir ortamda ona bakarken ben sana bakıyordum. "

" Ne diyeceğimi bilmiyorum, çok teşekkür ederim. Umarım seni hak eden biri ile birlikte olursun."

"Sadece 10 saniyeliğine sarılabilir miyim?"

Kollarımı açtığımda sarılması ile gülümsedim, kendimi kötü hissediyordum.

"Evine götüreyim. Her şey için teşekkürler."

Hanbin eve götürdüğünde anahtarı çıkarıp giriyordum ki bir ses duymam ile arkama döndüm. Karşımda gördüğüm Jungkook şaşırmama neden olmuştu. Ne işi vardı ki?

Selam 🌟

Güzel bir gün geçirirsiniz umarım.

Misafirlikte sesini duyalım diyen insanların bakışlarına maruz kalarak yazdığım bir bölümdü.

Hanbin iKON'dan olan Hanbin ❤️

Sizi seviyorum ❣️♡

 Traffic Lights ♡ ~ Jeon Jungkook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin