Perasaan ni hanya perempuan yang tahu...
Dalam kelas...
Cikgu tak masuk mengajar sebab tak datang...Waktu tu kau tengah PMS. Ye lah dah nak....(tak boleh sebut ye takut ada lelaki yang baca😁)
Kau waktu tu tetiba moody je...
Kau rasa nak tidur tapi disebabkan suasana yang bising kau tak boleh tidur tapi kau tetap nak tidur.So kau letak kepala kau atas meja lepas tu kau tutup mata dengan harapan yang tinggi untuk tidur...😴
Tetiba crush dengan kawan rapat kau (lelaki ye) main lari2 lepas tu crush kau terlanggar meja kau dengan kuat.
Kau : Ya Allah! Sakitnya...(Ye la letak kepala atas meja kan😌)
Time tu kau tak perasan yang crush kau yang langgar. Kau ingat kawan kau yang langgar so kau pun marah.
Kau : Abu! (contoh) Kau duduk diam2 boleh tak? Sakit kepala aku kau langgar meja aku!
Kawan kau : Mana ada aku langgar. Ali (contoh) yang langgar! Aku pula yang kena. Yang kau tetiba marah ni kenapa?
Kau : Ye lah tu.
Crush : Ye lah... Kau ni kalau marah menakutkan lah... Aku tak pernah tengok kau marah. Jangan lah marah Abu (contoh). Aku yang langgar tadi bukan dia...
Kau pun terkejut. Alamak! Aku dah tersilap oranglah.
Kawan kau : Kau memang asyik nak cari salah aku je... Tau lah...(Tak habis lagi dia nak cakap kau dah bulatkan mata sebab dia nak kata yang kau tak marah crush kau yang berdiri sebelah dia sebab kau suka crush kau) Aku nak merajuk setahun lah...
Alamak! Nak merajuk pulak... Kau memang dah sedia maklum yang kawan kau tu walaupun lelaki tapi dia cepat merajuk...
Kau : Wei Abu... (contoh) Sorry lah... Aku ingat kau yang langgar. Sorry eh? Sorry lah...
Kau pun dok pujuk merayu kat kawan rapat kau.
Kawan kau : Boleh aku maafkan kau... Tapi dengan satu syarat... Aku bagitau crush kau yang kau suka dia dulu baru aku maafkan... Macam mana? Deal?
Kau pun mata dah berapi dengan marahnya. Saat tu baru kau sedar yang dia tu bukan victim yang innocent, tapi killer yang mengambil kesempatan.😬
Kalau korang korang buat apa?
Kalau saya saya kerat dia 14😠🔪🔪🔪
Atau pun tembak je dia dengan senjata api🔫🔫🔫Biar dia rasa sikit😠
YOU ARE READING
Fakta Bila Ada Crush 💖
RandomIni merupakan pengalaman dan ilusi sahaja... Tapi kalau sesiapa ada idea yang best sila share dengan saya 😊 What?! #ranking 369 in random? (21/12/2017) Walaupun baru ranking 369 je saya dah happy 😄 Anyway thanks for all your support 😊