Title ;
Dua , Aku Dia , [ Your Own Title ]
Summary ;
“ Terima kasih sebab selalu berada disamping aku. Kau je yang faham aku. ”
“ Sebab aku adalah kau. Dan kau adalah aku. ”
Description ;
+ Dalam kegelapan, akan ada satu suara tangisan. Dimana tiada siapa yang boleh mendengar. Melainkan aku... dan dia.
Explanation ;
Dia ni alami tekanan yang teruk. Depression, anxiety dan macam-macam lagi. Dia takut dengan orang sekeliling dia dan diri dia sendiri.
Bila siang, dia berpura seperti biasa. Tersenyum sana. Ketawa sini. Ya, orang pandangnya seperti manusia normal yang lain.
Tapi tidak waktu malam. Pada waktu malam, tekanan yang dia alami terlampau berat. Semua perasaan yang dia pendam kini terluah dan membuatkan dia takut untuk teruskan hidup. Takut untuk ketahui apa yang bakal terjadi pada masa akan datang.
Dan disitulah terlahirnya personalitinya yang kedua. Personaliti yang dimana dia boleh meluahkan segalanya. Berkongsi rasa antara satu sama lain.
Gembira dan Sedih.
Sakit dan Amarah.
Namun pendamannya membuat dia berubah. Berubah menjadi manusia yang tidak lagi ada rasa simpati.
Personaliti yang terlahir itu melahirkan raksasa yang tak pernah mereka jangka pada diri si dia.
•
Loves,
jdopes ❤
YOU ARE READING
✿ Story Ideas ✿
Fanfiction+ Idea hambar dari seorang penulis yang menulis tanpa merancang. ©-wxlmxx All Right reserved