2.Kapitel Koncert!!!

45 5 1
                                    

Milas synsvinkel:
Jeg står og ser op på Marcus & Martinus som synger,jeg er fuldstændig,hvordan skal jeg sige det?Jeg ved ikke hvad der sker...Alt er bare så forvirrende,det ser ud til at Marcus synger til mig,men det kan også bare være mig,som er så dum at tro,at Marcus Gunnarsen vil falde for mig,kæft hvor er jeg bare!!!Jeg siger til Christine:Jeg smutter lige,overraskelse for jer,bare vent:-)
Hun nikker og jeg smutter....Jeg ved godt at det er nok er dumt,men jeg er nødt til at finde ud af hvad der sker,jeg vil synge sammen med Marcus & Martinus på scenen!!!!Jeg løber om bag scenen,hvor der står en masse folk,jeg gemmer mig for dem,finder en mikrofon og en hejse ting ting:-)Jeg kravler op af noget stakit,en mand opdager mig og råber:Hey,hvad laver du unge dame?!?
Jeg svare:Undskyld!!!
Jeg kravler hurtigt vidre og da jeg når toppen,ser jeg ud over hele koncertsalen!!!!Der er sindssygt mange,men jeg må stå fast,jeg springer ud og lyset lyser på mig af en eller anden grund...Fansene begynder at skrige og jeg høre mine veninders svage stemmer råbe:Mila hvad har du gang i?!?
Drengene synger bare vidre,de tror fansene skriger af dem...Det gør de sikkert også:-)Jeg begynder at synge med og Marcus & Martinus vender sig om mod mig...Marcus står med åben mund,og Martinus,ja han er bare helt væk....Marcus begynder at smile til mig,og jeg føler mig varm indeni:-)Han begynder at synge med og Martinus kommer så lidt efter....Det her er noget,jeg ved ikke....Man kan vist kalde mig sindssyg,for sådan noget,det gør man bare ikke!!!!Jeg får tåre i øjnene,men synger stadig vidre...Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke:-(Da jeg er helt nede på scenen,tager jeg den der hejse ting ting af igen og begynder at gå rundt og danse og synge...Marcus kommer hen og tager min hånd,han hvisker:Hey smukke:-)
Jeg siger:Hey lækre....
Jeg griner lavt og fansene begynder at skrige,har de hørt det?Vi synger vidre,men pludselig kommer der nogen og holder mig fast,vi stopper med at synge...Og Marcus tager mikrofonen væk....Han råber:Hvad har i gang i?!?
Vagterne ser undskyldende på ham og hele koncerten er ødelagt,pga mig:-(
Hvorfor er jeg også så dum,jeg er jo komplet sindssyg!!!!

Marcus' synsvinkel:
De føre Mila ud,men hvorfor,hun synger jo fantastisk!!!!Jeg løber efter dem og Martinus følger automatisk med...Far kommer ind og råber:I spiller vidre og denne pige kommer i fængsel,hun er jo sindssyg!!!
Jeg har aldrig set ham sådan før,hvad sker der?Hvorfor er det så forkert,hun var jo god til at synge....

Martinus' synsvinkel:
Hvad sker der lige?!?Der kommer pludselig en eller anden pige ind,som jeg tror jeg har set før...Jeg tror vist Marcus sagde at hun hed Mila:-)Nåhhrrr,Marcus er måske blevet lidt vild med en fan;-)Uhhhhh,men jeg er godt nok langsom,far han lige sagt at hun kommer i fængsel?!?Jeg fatter egentlig ikke hvorfor,hvad er problemet?Jeg smiler lidt for mig selv og går hen og hvisker til Marcus:Der er vist en der er lidt forelsket hvad?
Han ser surt på mig,men smiler så og siger:Hun er bare så smuk,og høj!!!Har du nogensinde set sådan en høj pige?!?
Jeg giver ham er-du-seriøs-blikket,hun er da ligeså høj som mig,så er hun da ikke så høj:-)
Ej ok,jeg er da ret høj,hvis jeg selv skal sige det:-)#SELVGLAD:-)

Marcus' synsvinkel:
Altså ok nu har jeg sagt det,Mila er sød ok,men hun er en fan og har jo kun mødt hende like 2 gange og nu forsvinder hun fra mig,hvad skal jeg gøre?!?Ej ok slap af Marcus,du er ikke forelsket i hende,du syntes bare hun er lidt pæn....Lidt meget pæn:-)STOP!!!!Jeg siger til Martinus:Hey hjælp mig plzzz,du er nødt til det,for det er unfair det der,hun er jo overdrevet god til at synge!!!!
Han nikker og giver thumbs up....Jeg råber:Far stop så,hun er jo mega god til at synge og desuden,er det min skyld at hun gjorde det....
De vender sig alle om og ser forvirret på mig,måske mest Mila,men det er jo rigtigt....Jeg kaldte hende smukke og smilede til hende da hun mødte os inden koncerten....Hvad f*ck har jeg gang i?!?

Milas synsvinkel:
Jeg er fuldstændig paf!!!!Hvad har han gang i,ej ok han sendte måske nogle underlige signaler,men det var mig der var alt for overdrevet...Jeg siger:Jeg...Øhhmm,jeg bliver nødt til at gå...Jeg har ødelagt koncerten for alle jeres fans...Og for jer:-(
Jeg ser hen på Marcus & Martinus,de ser virkelig triste ud....Jeg tager mikrofonen ud af hånden på Martinus og løber ud på scenen,hvor fansene sidder/står og græder....Jeg siger:Undskyld,jeg har ødelagt hele koncerten for jer alle...
Fansene afbryder mig ved at bue....
Jeg forsætter:Jeg...Det er fordi jeg ikke er helt normal altså,hvem kunne finde på at gøre sådan...Plus,jeg er mega dårlig til at synge,så jeg har nok ødelagt jeres øre...Sorry,men jeg skal nok gå...For i vil nok ikke have mig her....
Pludselig begynder de at skrige og jeg vender mig rundt og ser Marcus & Martinus....De kommer hen til mig stiller sig på hver sin side af mig...De har mikrofoner i hånden og Martinus begynder:Pigen her hedder Mila...Og vi ved godt at det hun gjorde var forkert,men vi bliver nødt til at synge en sang for hende af en grund,som vi dsv ikke kan sige nu...
Jeg høre noget musik starte og jeg ved straks at det er Make You Believe In Love....De starter:Pay no attention no,pay no attention to the fear and all the doubt,block them haters all around...They won't bother us,they won't bother...Pay no attention cause I no that you've been hurt and I know how to give you good...They won't bother us,they won't bother,they won't bother us...(Na na na na,na na na na)Put your skin,put your skin to mine...(Na na na na,na na na na)Put your skin to mine...Baby when you feel like this,when you feel like this.Tell me,do you believe in love?Baby when it's real like this,you and me like this.Does it make you believe in love?I'll make a believer,we can fall in love.Baby when it's real like this,you and me like this.Does it make you believe in love?Baby when you feel like this,when you feel like this.Tell me,do you believe in love?Baby when it's real like this,you and me like this.Does it's make you believe in love?I'll make you a believer,we can fall in love.Baby when you feel like this,when you feel like this.Does I make you believe in love?

Let me protect ya,from the crazy and the pain.You don't gotta go insane. They won't bother us,they won't bother...Baby I'll get ya.Haters always gonna hate.We still gonna kill the game.They won't bother us,they won't bother us,they won't bother us.(Na na na na,na na na na)Put your skin,put your skin to mine.(Na na na na,na na na na)Put your skin to mine...Baby when you feel like this,when you feel like this this.Tell me,do you believe in love?Baby when it's real like this,you and me like this.Does it make you believe in love?I'll make you a believer,we can fall in love.Baby when you feel like this,when you feel like this.Does I make you believe in love?(Na na na na na)(Na na na na na)(Na na na na na)(Na na na na na)I'll make you a believer,we can fall in love.Baby when you feel like this,when you feel like this.Does I make you believe in love?We can believe in love.Oh yeah,with you...Pay no attention to the fear and all the doubt block them haters all around...They won't bother us,they won't bother (Yeah)Baby when you feel like this,when you feel like this.Tell me,do you believe in love?Baby when it's real like this,you and me like this.Does I make you believe in love?I'll make you a believer,we can fall in love.Baby when you feel like this,when you feel like this.Does I make you believe in love?(Na na na na na)(Na na na na na)(Na na na na na)(Na na na na na)I'll make you a believer,we can fall in love.Baby when you feel like this,when you feel like this.Does I make you believe in love?
Jeg er lige ved at græde,hvis jeg ikke allerede gør det...Kan næsten ikke klare at de lige har sunget til mig....Men hvorfor har de det?Jeg løber hen til dem begge og omfavner dem...De siger hurtigt:Tak for i aften,i er de bedste!!!!
Så løber vi alle ud,men Marcus holder mig i armen....Han siger:Jeg bliver nødt til at fortælle dig noget meget vigtigt Mila....
Jeg ser på ham,hvad vil han fortælle mig???

Marcus' synsvinkel:
Så det nu,jeg bliver nødt til at fortælle hvad hun har gjordt....

Just A Fan 3(DANSK)Where stories live. Discover now