5.Kapitel Marcus,jeg....

46 6 4
                                    

Hør sangen:One Flight Away

Marcus' synsvinkel:
Jeg lytter ved døren og hører at Martinus prøver at overtale Mila....Men jeg tvivler:-(Jeg har ødelagt det hele!!!!!!Hvorfor?!?!?Hvorfor vil jeg passe på Mila,hvad er der med hende?Jeg hører Mila sige:Martinus,jeg elsker dig.....
Mere hører jeg ikke før jeg selv smækker døren,jeg tror ikke en gang at hun nåede at tale færdig!!!!!!Men jeg hørte rigeligt!!!!!!

Milas synsvinkel:
Jeg ser hen mod døren,der blev smækket....Det var Marcus,men hvorfor,er han blevet sur eller noget?

Martinus' synsvinkel:
Mila er....Mila er....Hun el....Hun elsker mig!!!!!WTFIGOH?!?!?!Jeg fatter ikke en skid,jeg spørger:Mila hvorfor elsker du mig...Og ikke du ved...Marcus?
Hun ser underligt på mig og begynder at grine?Hun siger:Martinus,det jeg prøvede at sige lige før var,at....Jeg elsker dig og Marcus mere end noget andet...I er mine idoler!!!Hvordan kunne du dog tro det?....
Men hun stopper straks,vi har begge fundet ud af hvad der er galt med Marcus,vi har fundet ud af hvorfor han smækkede døren!!!!!!!!

Marcus' synsvinkel:
Hvad f*ck?!?!Hvorfor er Mila vild med Martinus?!?Er der noget galt med mig?!?!Og hvorfor går det mig på?
Pludselig kommer Mila ind af døren,hun går hen til mig og smiler...Hun forklare det hele,men jeg er stadig ikke tilfreds!!!!Hun vil jo ikke med til Trofors....Og hvorfor er det et stort problem,jo....Fordi jeg føler,at jeg skal passe på Mila,jeg føler at jeg har kendt hende i lang tid,jeg føler at vi er....Forbundende:-)Hun åbner munden igen og siger:Marcus,jeg vil gerne med til Trofors,i starten virkede det bare ret underligt.....Sorry:-(:-)
Jeg smiler og tager fat i hendes hånd.....Martinus siger:Nu må vi altså afsted,inden far bliver rigtig gal!!!:-)
Vi går alle ud og hen til bilen,hvor far sidder og venter på os.....Men jeg har som om jeg har glemt noget.....Nå,men ligemeget nu....Jeg tager min arm om Mila og hun smiler til mig,men skubber mig væk!Hun siger:Marcus,lav profil:-)<3
Jeg smiler og griner for mig selv....Jeg siger stille til mig selv:Lav profil,helt sikkert:-)
Far ser hen på os og får store øjne..Han råber:Hun kan da ikke komme med os drenge,i kender hende jo ikke!!!
Jeg ser surt på ham og siger:Men jeg....
Mere når jeg ikke at sige før Mila afbryder.

Milas synsvinkel:
Jeg siger stille til Kjell-Erik:Jeg har ikke noget sted at bo.....Min mor....Hun er skældte mig ud og....Hun begyndte at slå mig og....
Jeg kan ikke sige mere før jeg begynder at græde....Kjell-Erik løber hen til mig og tager armene om mig...Han siger:Men barn dog....Har du ikke et sted at bo?
Jeg ryster stille på hovedet og ser op på ham....Han smiler og siger:Selvfølgelig må du komme med os,men hvorfor var Marcus så opsat på....
Martinus afbryder og siger:Han ville bare sikre sig,at hun ikke kom til skade:-)
Jeg ser over på Marcus og han rødmer:-)Jeg smiler og vi sætter os alle ind i bilen...Jeg sidder ved siden af Marcus & Martinus.I radioen høre vi pludselig One Flight Away,som Marcus har skrevet:-)Vi synger alle med og Marcus fletter stille sine fingre ind i mine....

_______________________________
Var kapitlet ok?:-)

Forresten har i husket at stemme på Marcus & Martinus til det der Bravo Awards?Har selv gjordt det,men hvis du er ægte MM'er så gør det,drengene ville blive så glade:-)!

Just A Fan 3(DANSK)Where stories live. Discover now