3.Kapitel Det kan jeg ikke!!!

39 3 1
                                    

Milas synsvinkel:
Jeg står overfor Marcus,jeg ved ikke hvad han vil sige....Men jeg er mega spændt!!!!Måske vil han fortælle mig,at jeg skal flytte til Trofors og bo sammen med dem forevigt!!!!Ej ok slap lige af!!!!!Jeg får pludselig en underlig tanke....Hvad så hvis Marcus virkelig kan lide mig?Han er bare vildt lækker og seriøst jeg elsker hans smil!!!Han ser underligt på mig og jeg opdager,at jeg tænkte højt!!!!Han siger:Øhhhhh Mila....Det bare fordi....Du har gjordt noget:-(
Jeg ser på ham,hvad f*ck snakker han om?Han fortsætter:Jeg er blevet lidt vild med dig,men jeg....Jeg kan bare ikke Mila....Du er en fan og jeg vil ikke knuse en anden heldig piges hjerte,bare fordi du kom.....
Jeg ser vredt på ham,har lyst til at give ham en lussing,men jeg gør det ikke,han virkede mega interesseret.....Jeg siger stille:Marcus,jeg bliver nødt til at gå....
Jeg går stille væk,væk fra koncerten,væk fra Marcus:-(

Marcus' synsvinkel:
Hvad har jeg lige gjordt,jeg sagde at jeg ikke ville være sammen med hende,fordi det var en anden heldig pige!!!!!Jeg bliver nødt til at finde hende igen,jeg var jo vild med hende,selvom jeg godt ved det er åndssvagt!!!!!

Milas synsvinkel:
Jeg går udenfor,hvor mor venter på mig,så vi kan kører hjem.....Jeg går hen til bilen og sætter mig ind.Hun ser på mig oh spørger:Hva så,hvordan gik det Mila!!!!Var det sjovt at møde Marcus & Martinus?
Jeg giver hende dræberøjnene og råber:Hold kæft og kør!!!
Hun råber:Hør så her unge dame,det der gider jeg ikke!!!
Jeg ser chokeret på hende,men hun stikker mig bare en kæmpe lussing og slår mig i maven!!!Jeg bliver vred,det ville hun aldrig have gjordt hvis far var her!!!!Jeg siger stille,men fast:Jeg vil ikke mere mor....Jeg finder en pleje familie,som kan passe på mig....
Jeg går ud og smækker døren,løber bare væk....Jeg vil bare finde nogen...Men jeg kan jo ikke,hvad tænker jeg på?!?

Marcus' synsvinkel:
Jeg går ud af døren ved indgangen,det er helt mørk og det regner....Jeg ser mig omkring,jeg viste slet ikke,at der var træer og buske og alt muligt her....Men parkeringspladsen er lige ved siden af,så....Jeg løber,leder bare efter Mila....Jeg kigger mig rundt men kommer til,at løbe ind i noget!!!Eller nogen...Mila ligger nede på jorden,fuldstændig beskidt!!!!Hun har mudder over det hele,fordi jeg skubbede/løb ind i hende:-(Hun rejser sig op og råber:Hvad fanden har du gang i?!?
Hun ser hårdt på mig,men begynder at græde....Hun siger:Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen,min mor har ladt mig i stikken....Jeg...Jeg skal...Jeg skal finde et nyt hjem før jeg...
Hun falder sammen,men jeg griber hurtigt fat i hende...Hun har brugt for hjælp!!!!

Milas synsvinkel:
Hvad skal jeg....Det er Marcus!!!Han...Hvorfor er han fuldt efter mig???Jeg smiler stille til ham,men kan ikke rejse mig...Jeg kan ikke rejse mig fra jorden!!!!Marcus falder ned på siden og læner sig frem....Jeg lukker øjnene,ved ikke hvad han vil gøre!!!Men da jeg åbner dem igen,har han sat sine læber på mine....Jeg smiler,ved ikke hvorfor:-(:-)

Marcus' synsvinkel:
Jeg kan mærke,at hun smiler:-)Men jeg kan stadig ikke helt være med,hun har jo stadig brug for hjælp....Og hvor skal hun sove???Shit!!!!

Just A Fan 3(DANSK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant