Ilk Goruste Gokhan

62 3 0
                                    

~BERRA~

Hayatim boyunca okulun ilk gununu sevmisimdir yeni gelen kizlar guzel mi acaba korkusu icimdedir ama hep ama bu sabah icimde bir aci ve boslukla uyandim,hayatimin aski Ruzgar yine cevresinde bir suru guzel kizla dikilicekti karsima,ruzgar benim icin hayatimda ki en yakisikki erkekti sarisindi ve minnacik bir burnu vardi cok guzel futbol oynardi onu izlemek benim icin dunyanin en guzel flimini izlemekten daha keyif vericiydi,beni bu kadar mutlu kilan bir insan ayrica beni en cok uzen kisi hep boyle olmaz mi zaten kacan kovalanir diye bosuna dememisler Ruzgar yuzunden orta okul hayatim zehir olmus olsa da bana cok olgunluk kazandirdi bakin hala ondan bahsederken iyi seyler soyluyorum kimseyede kotu bir sey dedirtmem zaten yanlis anlasilmasin ruzgarla ayni okulda degiliz cikista ortak olan arkadaslar Arkadaslarimizla bir etkinlik duzenledik o yuzden karsilasicaz,neyse iste dunden fon cektirdigim icin saclarin yuzunden sabah sinir krizi gecirmedim ehehe. Iste hayatimin donum noktasi bugun,bunu nasil mi anladim okula girdigimde gozumun onunde duran uc numara saclari ve kirmizi v yaka kaslarini gosteren bluzuyla bana bakan bir cift goz gorerek,ruzgardan sonra ilk defa boyle bir seyler hissediyordum sanirim hemen Bengiyi bulup cocugu gosterdim ve ondan da onay aldiktan sonra derse girdik herkes birbirine sariliyor tabi benim sinifimda ki en degerli kisi bir Bengi bir de Berkan,Berkani gordum ve kosarak sarildim nasil ozlemisim!!!ilk ders gecti Selin Bengi ve ben tenefuse ciktiktan sonra banklarda oturuyordukki sabah gordugum kirmizili cocugun bana 'BERRA MERABA' demesiyle Hayatimin buyuk eksini basladi..

Bu arada ben kendimi anlatmadim hic size diger bolum en ince detayina kadar anlatacagim siizi seviyoruz♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GGÜ(Genciz Güzeliz Üzeriz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin