H O P E
,,Počkej pomůžu ti!" promluví Stiles jakmile Scott odejde v doprovodu Malii, Isaaca a Liama.
,,A jak asi?" dojde ke mě a přehodí si mě přes rameno, do druhé ruky popadne moje berle a vydá se nahoru do schodů.
,,Stilesi, okamžitě mě postav na zem!" zcela mě ignoruje a jde dál.
,,Nesnáším tě!" řeknu, protože mě nic jiného nenapadne. Samozřejmě to nemyslím vážně.
,,Taky tě miluju!" uchechtne se.
,,Já mám ale ještě hlad!" teď už mě prostě musí postavit na zem.
,,Lyd, Kiro?" zvýší hlas, aby nás holky slyšely, ale myslím, že nás poslouchaly celou dobu.
,,Jo?" promluví obě a vykouknou z obýváku a podívají se na Stilese.
,,Uděláte prosím Hope něco na jídlo? Měla by si jít lehnout." požádá je.
,,Jasně!" ozve se první Lydia.
,,Fajn, já ji zatím ohlídám. Pak na mě houkněte." s těmito slovy se Stiles otočí a vyjde zbytek schodů. Dojde ke mně do pokoje a posadí mě opatrně na postel. Berle opře vedle dveří, které následně přivře.
Sice to nemá moc smysl, když je v nich pořád obrovská díra.
***
Otočí se mým směrem. Nechápavě zvednu obočí.
,,Co?" zeptám se a trochu se pousměju. Nic neřekne a nakloní se ke mě.
,,Pořád se tak hloupě ptáš!" uchechtne se a následně se skloní a přitiskne svoje rty na ty mé. Přitáhnu si ho za tričko blíž a tím pádem mě povalí na postel, svoje ruce si opře podél mé hlavy, aby mě nezalehl svou váhou. Vecpe svůj jazyk do mojí pusy, což zapříčiní tomu, že mu zavzdychám do úst. Nahmatám lem jeho trička a přetáhnu mu ho přes hlavu. Začnu jezdit konečky prstů po jeho vypracovaném těle, když uslyšíme dupaní na schodech.
Stiles se okamžitě odtrhne a sebere ze země svoje tričko. Rychle si ho převleče přes hlavu. Právě včas, kdy dírou ve dveřích, vykoukne Scott.
,,Scotte! Já mylel, že je to Lyd s jídlem!" vyhrkne Stiles. Scott zavrtí hlavou a otevře dveře. Stiles se kolem něj protáhne.
,,Tak já se půjdu podívat, kde to tak vázne!" vysvětlí a odejde. Scott zavře dveře, ale moc to nepomůže.
,,Našli jste něco?" zeptám se, když se Scott posadí na kraj postele.
,,Ne. Jen tvůj a Stilesův pach. Nic víc." řekne podrážděně. Přimhouřím na něj oči a posunu se taky na kraj postele.
,,Proč jsi za mnou doopravdy přišel?" zeptám se po chvíli ticha.
,,Ehm," prohrábne si vlasy. Čekám na pokračovaní, ale toho se nedočkám.
,,Něco s Kirou?" zkusím. Podívá se mi do očí.
,,To je právě to!" odpoví a mě to hned dojde.
,,Jde o Maliu?" hodím druhý pokus. Podívá se zpátky na zem a přikývne.
,,Co se stalo?" přitlačím na něj, když je v pokoji opět ticho.
,,Skoro jsem jí políbil!" kápne božskou konečně.
,,Scotte? Miluješ ještě Kiru?" přikývne.
,,Miloval jsem jí jako blázen, ale když jsem poznal Maliu jako by se něco změnilo, hned jsme si začli rozumnět a..." nedořekne.
,,Použil jsi minulý čas." odhalím mu pravdu, kterou si ještě nepřiznal. Položím mu ruku na koleno.
,,Ne, nepoužil! Řekl jsem, že ji miluju. Přítomný čas!" postaví se na nohy a začne pochodovat po místnosti. Zvednu se taky a popadnu svoje berle
,,Oba víme, co jsi řekl!" vykročím jednou nohou na chodbu, ale zaslechnu jak Scott ještě dodá.
,,Stejně by mezi námi nemohlo nic být. To je jakoby jsi ty začla chodit se Stilesem!" uchechtne se při té představě, zastavím se. Zavřu oči.
,,Máš pravdu!" odpovím proti své vůli a dám se zpátky do pohybu a nechám Scotta za sebou.Položím berle na první schod a seskočím na něj. To bych, ale nebyla já, kdyby mi jedna berle nepodjela a já nezačala padat okamžitě za ní. Zavřu oči a připravuju se na pád. Ten ale přijde, jelikož mě chytí dvě silné ruce. Otevřu oči a spatřím Stilese. Můj skoro-pád samozřejmě slyšelo celé osazenstvo domu, proto se všichni okamžitě přesunuli pod schody a Scott nad schody.
Stiles přesune jednu ruku pod moje kolena a vyzdvihne mě do náruče.
,,Ty jsi v poslední době obzvlášť šikovná!" poví mi po cestě dolů.
,,McCall!" vysvětlím. Všichni se zasmějou. Stiles mě donese až do kuchyně, kde mě posadí na barovou židli.
Lydia přede mě konečně položí talíř s tousty. S chutí sním 3 a zbytek dojí Scott se Stilesem.Mezitím všichni postupně odejdou. Kolem 10 zaslehnu hlavní dveře. Mamka je doma!
,,Ahoj!" řeknu automaticky.
,,Čau, co noha?" dojde ke mně a dá mi pusu na čelo.
,,Jde to! Stejně žebra!" odpovím předem na její nadcházející otázku.
,,Nechcete si pustit ještě film? Musím si za hodinu vzít léky, který mi dali v nemocnici." zeptám se všech.
,,Klidně!" odpoví Stiles s plnou pusou. Oba se podíváme na Scotta, který zrovna odepisuje na zprávu.
,,Musím si jet ještě něco zařídit! Promiňte!" odpoví po chvíli.
,,Co si chceš teď v noci zařizovat?" zeptá se mamka.
,,Do půlnoci jsem doma!" odpoví nepřímo a líbne mamku na tvář. Pak odejde.
,,Zítra máte školu, tak moc neponocujte!" řekne směrem k nám dvoum.
,,Hned po filmu spát!" bez dalšího odejde nahoru k sobě do pokoje.
,,Dobrou!" křikne na nás.
,,Dobrou!" křiknem na ní zpět se Stilesem zároveň.
,,Sami dva, jo?" zašeptá mi Stiles u ucha a věnuje mi polibek na krk.Vyjde ke schodům. Já seskočím z barové židličky a po jedné noze doskáču ke schodům. Stiles se v tu ránu otočí a chce mě vzít do náruče.
,,Stilesi, nemůžeš mě pořád nosit! Za prvé jsem strašně těžká a za druhé budeš mít kílu!" založím si ruce na hruď.
,,Tak zaprvé jseš lehká jako pírko a tím se ruší zadruhé." usměje se a dá mi pusu na čelo. Uchechtnu se a Stiles mě vezme do náruče. Položí mě až u mě v pokoji na postel. Posunu si trochu výš polštář, abych se o něj mohla opřít. Stiles zavře dveře. Podá mi ze stolu notebook a sedne si vedle mě. Já se mezitím přihlásím.
,,Tak, co si pustíme?" zeptám se ho na nápady.
,,Co jen budeš chtít!" odvětí obratem.
,,Já najedu na první film, co uvidím a spustím ho." položím notebook mezi nás. Stiles mě chytne za ruku a hlavu si opře o moje rameno.
***
Uběhne asi polovina filmu. Já mezitím už zapiju prášky z nemocnice, když už to prostě nevydržím, sedět vedle něj.
Zaklapnu notebook a otočím se na Stilese. Ten má na tváři nechápavý výraz. Přesednu si na něj obkročmo a políbím ho. Stiles mě chytne jednou rukou v pase a druhou mi zaplete do vlasů a narovná se, abych se nemusela tolik hrbit.
Svoje ruce přesune na můj pas a nahmatá lem mého trička, sundá mi ho a já abych nebyla pozadu sundám tričko já jemu. V tu chvíli vtrhne do pokoje Scott.
,,Co se to tady děje?" podívá se na nás zrazeně.
,,Jak jsi mohl s mojí sestrou!? Už tě nikdy nechci vidět! A ty.. už nejsi moje sestra!" křičí na nás.
***
Vystřelím do sedu.
,,Hope jsi v pořádku?" zašeptá Stiles. V tu chvíli pochopím, že to byl jen sen.
,,Já.. pořád přemýšlím nad tím, co mi dneska řekl Scott." přiznám nahlas.
,,Co ti řekl?" zeptá se starostlivě. Chytne mě za bradu a přinutí mě tak abych se mu dívala do očí.
,,Řekl, že by nikdy nemohl chodit s Maliou, že je to jako kdyby jsem chodila já s tebou." Stiles si mě přitáhne do objetí.
Na chvíli se pak odtáhne a dlouze mě políbí.
,,Víš co? Slíbíme si něco. Tady a teď." kývnu na něj ať pokračuje v myšlence.
,,Na začátku čtvrťáku budeme mít maturák. Máme rok na to, abychom Scottovi řekli pravdu, protože na ten maturák půjdeme spolu!" pousměju se.
,,Takhle mě zveš jako na maturák, jo?" rozesměju se, Stiles mi zakryje pusu rukou, jelikož nechce aby na nás vlítla Melissa. Pochopím a ztiším se.
,,Hope McCall, byla by jsi tak hodná a šla se mnou na Maturitní ples i přes zlost tvého bratra?" dělám, že nad tím silně přemýšlím. Nakonec jen kývnu a políbím ho.
,,Půjdu s tebou a jedině s tebou i přes zlost mého bratra!" potvrdím ještě nahlas. Zářivě se usměje a znovu mě políbí.
,,Teď pojď ještě spát!" vyzve mě. Přikývnu a lehnu si vedle něj. Natočím se k němu zády a on mě obejme.
,,Stilesi?" řeknu polohlasně.
,,Hm?" zamumlá.
,,Miluju tě." otočím na něj hlavu.
,,Já tebe taky, Hope!" políbí mě. Otočím hlavu zpět a zabořím ji do polštáře.
,,Dobrou!" zašeptá ještě.
,,Dobrou." odpovím.
ČTEŠ
Hope McCall ✔️
FanfictionJmenuji se Hope McCall a nemám nejmenší tušení co vlastně jsem... book 1. Příběh se odehrává po 3A serii.