DUIZEND maal sorry maar als ik wilde schrijven was het daar al weer te laat voor en dat is echt irri , + ik had weinig tijd om wat te schrijven zal ik maar zeggen twee worden STAGE & SCHOOL haaha . Heel erg bedankt voor jullie reacties ik ben blij dat het jullie bevalt en daarom ga ik nu ook eindelijk weer verder schrijven :D so have fun en hope your like it XD xxxxxx seeya
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We keken nog even naar Josch en Stacia en gingen weer met onze gezichten terug naar Alex en gelijk was Haven weer niet beschiktbaar , ik dacht van daar heb ik lekker veel aan zeg dus ik keek wat rond het cafétje en ineens zag ik Damen naar binnen komen ik dacht van yesss eindelijk iemand om mee te kunnen praten . En uit eindelijk was Alex met onze limonade klaar !
' Zo dames hier is dan jullie limonade ' en hij gaf gelijk Haven een kus op haar wang .
' Dankje schat , en ik zei ook dankje .
' Heey Damen , kom bij ons zitten voor dat je besmet raakt door hun alergie ' en ik wees met mijn hoofdt richting Stacia en Josch toe . Hij zag dat en gaf gelijk zo'n gezicht die wij ook hadden toen wij net binnen waren , en kwam onze richting lopen .
' Heey meiden alles goed ? ' en hij keek mij eerst aan en daarna Haven maar die zat helemaal in LOVE met haar vriendje Alex dus die deed met haar hand dat het goed was .
' Okeeey , hoi Damen ja met mij alles goed hiihi nu jij er ben wel ja want aan Haven heb je ook niet echt veel aan' en weer deed ik mijn hoofdt naar Haven en Alex toe .
' Heey en bedankt hoor ' zei ze met een lachje naar mij toe .
' Tsjaa als zij het maar leuk hebben haahaa ' zei hij met een glimlach en keek mij ineens lang aan en we begonnen nog wat te praten over school en over Stacia en Josch helaas maarja .
' Dus ik heb gehoord dat jij nog geen vriendje had , waarom eigenlijk niet want je ziet er normaal uit zal ik maar zeggen ' zei hij een beetje blozend .
' Ja dat klopt , naja ik weet niet ik wacht zal ik maar zeggen op de waren die ik tegen kom ' zei ik ook blozend .
' Oke , ja ik ook haahaa dat is toevallig '
' ja het kan zomaar uit komen ' en weer keken we elkaar lang aan zonder iets te zeggen want ik voelde me heel warm van binnen in een en ik zag dat ik een roze kleur aura had en ik zag dat ook bij hem , en bij Haven en Alex , maar niet bij Stacia en Josch die hadden een andere kleur en dat was Bruin maar ja dat had ik ook niet anders verwacht . Maar ineens kregen we oog contact en kon ik zijn gedachten lezen , en het was zo van ' Ik ben de gene die haar echt echt leuk vind , maar waarom ziet ze dat niet aan mij maarja ze denk vast van wat een oen die durft het niet eens een beetje toe te geven ofzo ' ik dacht van wohh ik wist niet dat ik gedachten kon lezen en vooral niet bij hem wat ik nu allemaal hoor ! Ik vind hem juist helemaal geweldig hij is de prins op het witte paard .
' Dus , Damen mag ik je even spreken onder vier ogen ? ' zei ik twlijfelend .
' Uh ja tuurlijk waarom niet ik bedoel het kan altijd ' ik zag dat hij ineens een beetje onrustig werd .
We liepen even naar buiten en ik keek even rond en zag voor de rest niemand , ik dacht van oke ik ga het gewoon zeggen ! Haal diep adem .................................................
' uhm Damen , ik moet je wat vertellen ik uhm vind je best wel leuk leuk eigenlijk ' ik keek hem afwachtend aan en dacht ohh wat zal ie daar nou op zeggen dacht ik heel de tijd , maar ik zag dat ie een soort van opgelucht was of verbeelde me ik het nou ???
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tsjaa wat zal Damen daar nou op antwoorden denken jullie ???????
Zo he he eindelijk ff iets geschreven sorry voor het korte stukje maar ik moet weer ff wennen haahaa dus ik schrijf morgen weer wat er bij omdat ik het zo een goeie afsluiting vond , want dat vind ik altijd lastig haaha XD xxxxxxx seeya
JE LEEST
Ever More
RomanceEver is een meisje dat paronale gave's heeft , alleen vind ze het wel en niet leuk . Ze woont met haar vriendin Haven samen in een appartement , het is een gewoon dood normaal leven zoals iedereen maar dan komt Damen in haar leven alleen is hij zoal...