Heey weer een hoofdstukje speciaal voor jullie vote comments zijn altijd welkom XD xxxxxxxx Have Fun . Vervolg met het vorige stukje ik hoop nou iets langer .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik keek Damen verbaast aan terwijl Austin met een gemene grijns naar ons staat te kijken als of ie wist dat dit ging gebeuren .
' ja Ever ik ken hem want helaas is hij mijn broer ' zei hij niet al te blij .
' wat dus jij wil zeggen dat Austin jou broer is ? Zei ik tegen Damen die alleen maar op Austin blijft letten .
' Jep helaas wel , en voor de verandering ik ben ook een Vampier ! ' zei hij dood normaal als of het een gewoonte is .
' zo nu Ever het van ons weet kunnen we er een leuk spelletje van maken ' zei Austin met een gemene glimlach . En hij kwam richting mij lopen en voor ik het wist stond hij weer voor me , ik dacht wat gaat hij nou doen ??????
' en jij komt er ook in voor anders is het een saai spel vind je niet Damen ? En hij moest lachen
' laat Ever er buiten Austin zij heeft er niks mee te maken ' zei Damen
' oh nee wacht maar af Het spel is al helaas begonnen ' en voor ik het wist was ie binnen 5 minuten weg uit het niets . Ik keek Damen aan en zag dat ie nog bleker was dan dat ie was ik stond nog steeds versteld en stokstijf aan de vloer vast geplakt ,
' Damen wat is dit wat heb ik zo juist gemist ? '
' Sorry Ever dat ik het niet had verteld maar ik ben eigenlijk ook een Vampier net zoals me broer maar gelukkig ben ik niet zo als HEM ' hij zei het zo hard dat Austin het nog kan horen omdat ze Vampiers zijn .
' oke geef niet ik snap je wel ' zei ik omdat ik hem gerust wil stellen .
' gelukkig , maar wat gaan we nou doen met mijn broer ?' zei Damen met afschuw
' ik weet het niet laten we maar eerst afwachten in wat voor spelletje we zitten dan weten we meer wat want nu heb ik geen flauw idee ! '
' ja je heb gelijk zullen we maar naar huis gaan het is al laat misschien is dat het beste ? ' en hij gaf me een kus op mijn wang . Ik knikte dat het goed was en binne notime was is al weer thuis lekker in mijn bed , maar toen ik me elastiekje wilde pakken op mijn bureau zag ik ineens een envelop liggen met mijn naam erop . Ik pakte het op en maakte de envelop open en las het briefje ,
: mwhaa zo je heb mijn briefje gevonden goed zo dat dacht ik al , nou hier het volgende je moet met alles mee doen anders krijgen jullie een keuze uit leven en dood en dat gaat als volgt als jullie proberen om me tegen te houden dan moet er een van jullie je ziel op offeren en als jullie winnen dan blijven jullie leven en is er niks aan de hand , ik heb al je vrienden ff getest om bij ze te spioneren en ze lijken me wel aardig om ook in het spel mee te laten doen omdat het dan niet meer grappig is !!!! Maar goed jij bent de hoofdrol en Damen ook als hij echt van jou houd en je vrienden ook dan moeten ze dat hier in bewijzen . Best wel leuk bedacht hè vind je niet ???? Maar ja ik moet nog een paar dingetjes regelen dus dan hoor je me later wel weer grtjes Austin laters .
Ik las het nog een keer en nog een keer en zag dan pas wat hij had geschreven dit is niet goed ik moet er morgen met Damen over praten hoop maar dat er niks over komt met mijn vrienden en Damen en mij ! Nou ik ga maar slapen want ik moet goed uit gerust zijn voor morgen want het word een lange dag pfffff als ik er al denk dan word ik moe , ik denk nog eventjes na en al gauw val ik in een diepe slaap . En voor ik het weet is het al weer ochtend ik stap mijn bed uit en poets mijn tanden en kleed me ook aan en ga lekker ontbijten morgen weer de laatste dag van het weekend helaas achja ik heb Damen gelukkig .
Ik heb 1 nieuw sms gekregen zie ik op mijn mobiel ik kijk wie het is en het is van Damen :
Heey sweett alles goed lekker geslapen ? Heb je zin om wat te gaan doen met mij ? Xxxx D
Ik glimlachte en stuurde gelijk wat terug
: Heey liefje , ja is goed kijk er naar uit en ja hoor ik heb lekker geslapen en jij als je natuurlijk slaap ;) xxxxx E
: mwha heb niet echt geslapen ik kon niet slapen omdat ik ps vampier ben en ik had geen slaap ;) zal ik je om 12:00 uur ophalen en dan naar het park gaan ?? Xxxx D
: Ohja ik snap je helemaal , ja is goed hoor zie je over een uur xxxxxx ly E
En toen hoorde ik niks meer dus ging ik me aan kleden want over een uur sta ie voor de stoep ik ga een skinnie jeans aan trekken natuurlijk zwart ;) want het is bewolkt , en een wit t- shirt en een zwartleren jasje aan , en ik ga mijn haar stijlen en make-up doen en klaar ben ik . Ik hoorde de bel gaan dus dat zal Damen wel zijn ik hoorde me ma de deur open doen en ik weet dat als zij open doet dat je rare zinnen verwacht , ik dacht van SHIT en rende de trap af en ik zweer het je ik rende ook echt tot aan de een na laatste tree want ik keek namelijk naar me ma en Damen en voor ik het wist zag ik de vloer op mij afkomen en ik wilde gillen totdat ik twee sterke armen om me heen voelde en zag dat het Damen was . En ik zag dat mijn moeder hem verbaasd zat aan te kijken hoe snel hij bij mij was , hij hielp me overeind en gaf hem een knuffel aks bedankje .
' hoe deed je dat zo snel ? ' zei mijn moeder verbaasd .
' oh ik doe conditie dus vandaar dat ik zo snel was ' en hij knipoogde naar mij zo dat me ma het niet kon zien .
' oh oke , en wie ben jij ??
' mijn naam is Damen mevrouw aangenaam kennis te maken '
' ja het zelfde '
' mam dit is mijn vriendje ' en ik keek afwachtend naar mijn moeder ?????
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heey sorry dat het misschien een klein stukje is maar hoop dat jullie het leuk vinden vote & reacties zijn altijd welkom !!!!! Xxxxxx
JE LEEST
Ever More
RomanceEver is een meisje dat paronale gave's heeft , alleen vind ze het wel en niet leuk . Ze woont met haar vriendin Haven samen in een appartement , het is een gewoon dood normaal leven zoals iedereen maar dan komt Damen in haar leven alleen is hij zoal...