Heey Heey , ja speciaal voor jullie weer een nieuw hoofdstukje ik hoop dat jullie het nog leuk vinden en anders zie ik het vanzelf wel van wege de reacties XD xxxxxx seeyya en veel plezier met lezen .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik keek hem afwachtend aan en toen zag ik een twinkeling in zijn ogen en hij zei
' Nou Ever ik moet eerlijk bekennen dat ik je ook eigenlijk leuk vind om het zo maar te zeggen ' en hij wachte ff tot dat ik antwoord ging geven .
' Oké , ik ben eigenlijk sprakeloos maar wat betekend dit dan voor jou en mij ? '
Ik keek hem ook afwachtend aan en ik spurde zijn hele gezicht door kijken of ik al wat zag , maar helaas kon ik niks zien en ik dacht van waarom kan dat nu niet meer bij hem ??????? .
' Uhm Tsjaa ik weet niet wat we moeten doen , want we vinden elkaar leuk enzo dus dat betekend ik weet niet of jij het wil maar wil je mijn vriendin zijn ???????? En hij keek mij aan en onze gezichten kwamen centimeter voor centimeter naar elkaar toe en eindelijk gebeurd het dan mijn lippen raakte de zijne het leek uren te duren maar toch was het maar een paar seconde en onze gezichten gingen weer van elkaar vandaan ik keek hem in zijn ogen en zag dat ie het accepteerde en pakte mijn hand en we lachte naar elkaar . Zo kon ik wel uren blijven staan maar we moesten toch echt terug naar Haven en Alex ook al waren hun volgens mij ook druk bezig met iets toen wij terug kwamen hihihi .
' hey Uhm zo kan ie wel weer hè met dat geklef ' zei ik terwijl ik samen met Damen richting hun liep .
' hoor wie het zegt wat hebben jullie daar uitgespookt ' zei Haven met een knipoog naar onze handen want die waren in elkaar gefringelt .
' oh gewoon wat gepraat over dingen ' zei ik terwijl ik een kus gaf aan Damen en naast Haven ging zitten .
' maar waar waren we gebleven ? ohja bij die Barbiekutten en hun Kenvriendjes ' zei Haven met een blij gezicht .
' ja die is goed die moeten we onthouden , voor als we ze tegenspreken . ' zei ik
' tsjaa wat de mensen zeggen over ze ze zijn en blijven de rijkste ' zei Alex tegen ons en ging de klanten verder helpen in het café , en wij gingen nog even verder kletsen over de kutten maar ja ik zag al dat het bijna half 5 is en mijn vader is nogal de laatste tijd van '' op tijd zijn '' dus ik moest er weer van door samen met Damen want Alex moest nog werken en je kon al raden waar Haven bleef ! We zijden ze gedag en gingen richting mijn huis maar onder weg voelde ik een rare energie om ons heen en voor ik het wist kreeg in barstende hoofdpijn en ging met mijn handen naar mijn hoofd toe om de pijn te verzachten maar dat hielp niet echt , het werd nog erger ik zag een vage beeld voor bij gaan dat er een '' jongen '' ons aan kwam vallen .
' Ever wat is er met je waarom heb je hoofdpijn ?' zei Damen
' dat antwoord is zo gegeven kijk maar achter je ' zei de jongen .
We keken achter ons en zagen die jongen staan wat ik had gezien in een soort visioen alleen heel wazig waarschijnlijk is dat omdat ie slecht is SHIT ! dit is niet goed we moeten hier weg want Damen weet van niks .
' wat moet je ' zei ik bits
' ach kleine Ever word boos , je weet echt niet wie ik ben hé ' en hij kreeg een grijns om zijn mond en voor ik het wist stond hij voor me . WTF hoe kan dat nou weer binnen een seconde was hij hier ?
' je vraagt je nu af hoe snel ik bij je ben , heel simpel ik ben een Vampier tsja ik weet het die bestaan niet maar wat jij bent bestaat toch ook niet Ever ? zei hij met een gemene glimlach .
' hou op Austin zo kan ie wel weer ' zei Damen
' wat je kent hem ? ' zei ik verbaast ..............................
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oehhhhhhhhhhhh zou Damen hem kennen , en waar en hoe kennen ze elkaar en wat zou Ever hier van zeggen tsjaa daar kom je achter in het volgende stuk misschien is deze een beetje kort sorry maar ik heb inieder geval weer wat geschreven en daar ben ik trots op :D ik ga verder met mijn andere verhalen eindelijk dus Have Fun xxxxx seeya
JE LEEST
Ever More
RomanceEver is een meisje dat paronale gave's heeft , alleen vind ze het wel en niet leuk . Ze woont met haar vriendin Haven samen in een appartement , het is een gewoon dood normaal leven zoals iedereen maar dan komt Damen in haar leven alleen is hij zoal...