נקודת מבט דניאל:
ישבתי וכרגיל השתעממתי וראיתי את הילדה הזו מציירת היא נראתה מוזרה כאילו היא לא בת אדם... ואז פתאום היה צלצול. ו2 נערים ניגשו אליי וילד עם שיער בלונדיני ואמר" היי אחי מה קורה ? אני ליאם" והשני אמר " שלום גבר אני רון .. "
ראיתי את הילדה יוצאת עם הילדה שנקראת איזבל ועוד ילדה שכנראה היא אחותה והלכתי אלייה ובטעות התנגשתי בה היא צעקה "תגיד אתה אידיוט ?! מה אתה דוחף ! " וראיתי אותה על הרצפה עם סימנים בידיים וניסיתי לעזור לה לקום אבל היא דחפה אותי והצליחה לקום וללכת הליכה מהירה...נקודת מבט לילה:
הלכתי מהר כי לא רציתי שיראה אותי.ראיתי את דניאל הולך מנסה לתפוס אותי ובריאן בא אליי והצליח לעקוף את דניאל וניסה להגיד משהו וראיתי את דניאל מחטיף לו הייתי בשוק וצעקתי לשניהם " תפסיקו לריב אתם עוד תיפצעו.."
ראיתי את דניאל מיסתכל על חבר שלו והבנתי מה הולך לקראות.
"דניאל שלא תחשוב על זה!" צעקתי עליו ורצתי אליו ודחפתי את ידו שעמדה לתת לו אגרוף מרוב עצבנות.
ואז באמת ראיתי שבריאן ניסה לבוא אלי
וצעקתי לבריאן "אל תזוז" והלכתי אליו ראיתי את דניאל עצבני ולקחתי אותו אחורה אמרתי לו בכעס "תתרחק מבריאן שמעת?! והוא היה בהלם ואמר "למה מי את אמא שלי?! אני ילך למי שבאלי מתי שבאלי קולטת?!" אמר והלך אוקיי הבנתי הייתי לא בסדר שצעקתי אבל איכשהו ידעתי מה הולך לקרות.. זה מוזר ואני חייבת לדבר על זה עם מישהו!נקודת מבט דניאל:
הלכתי בעצבים לבר שלנו וביקשתי מהברמן "תן את המשקה הכי חזק שאתה יכול להכין!" אמרתי ותוך שנייה היה לי על הבר כוס ענקית עם נוזל אדום שמחתי שידעתי מה זה ושתיתי בלגימה אחת.
פתאום לנרד המפקד שלנו אמר :" שלום ערפדים היום אני הולך להחליט מי יהיה היורש הבא שלנו!!!!!!" הוא אר יותר נכון צעק ואמר שיגיד מי היורש היום בערב.נקודת מבט ענבר:
הייתי בשוק ממה שקרה עם דניאל ולילה והלכתי לביתה של לילה ודפקתי על הדלת מיד לילה פתחה לי. ושאלתי אותה "מה קרה?" היא ענתה "לא עכשיו ענבר אני עייפה" וויתרתי שמתי לי מים וגם ללילה כי היא הייתה צריכה להרגע ונתתי והיא לחשה לי "תודה על התמיכה ענבר.."
וכל היום היא היתה במיטה הסתכלה בקיר ואמרתי לה בעצבים "אוקיי זה נמאס היום יהיה מסיבת פיג'מות עם בנים ועם בנות... " "אין לי עצבים לזה ענבר. אני עייפה ואין לי מצב רוח " אמרתי לה "אין מצב אחות במסיבה הזאת " אמרתי והוצאתי את הפלאפון שלחתי בקבוצה שלי : של דניאל , רון ,ליאם(הוספתי אותם הרגע) ולבריאן ולאיזבל וכתבתי
באים למסיבה הלילה?? ענבר
ברור! איזבל
אין בעיה!! דניאל
אנחנו גם! רון וליאם
סבבה זורם!! בריאןאמרתי ללילה והוצאתי ממנה בגדים לבשתי שמלה אדומה עם שסע בצד קצרצרה ונתתי ללילה שמלה שחורה לצדדים שרואים את הכתף קצרצרה.
היא התנגדה אבל הכרחתי אותה.נקודת מבט לילה:
אחרי שעות של ניסיונות של ענבר לשכנע אותי לבוא אמרתי בעצבים שאני יבוא ולבשתי מה שהיא אמרה לי שמלה שחורה ולה אדומה והיא עשתה לה מחליק ולי עשתה מתולתל רק למעטה ושמתי לה איפור עדיין כמו שרצתה ושמתי גם לי שמנו בסך הכל סומך בהיר ואודם אדום.
הלכנו ואז אמרתי לה "ענבר למסיבת פיג'מות לא צריך בן זוג ?" אמרתי והיא אמרה "נתחלק לזוגות שנגיע" הנהנתי והלכנו הגענו לשם וכולם היו בבית של ענבר חמודים והכי חשוב חתיכים! עמדתי ליד איזבל ובריאן ודניאל וליאם ורון אמרו: "היי בנות יפות" ואמרנו "היי" ואז לילה אמרה "כדי שנעשה הגרלה מי יהיה עם מי שהולכים לישון .. ובמשימת זוגות .. " וכולם הנהנו כולל אני..
הלכנו לחדר של ענבר ולקחנו כובע ושמנו שם פתקים הם אמרנו שאני אבחר את הזוגות היום ! עצמתי עיניים ובחרתי שתי פתקים ואמרתי בקול "ליאם ו... ענבר!! תהנו לכם בשינה" אמרתי וצחקנו
"הזוג הבא הםם... רון ואיזבל!!!!" אמרתי לאיזבל אחרי זה בשקט שתזהר ממנו הוא משוגע בלילה..
עשינו שוב ואמרתי יצא " דניאל ולילה" ואז אמרתי שוב "מה אם בריאן, אי אפשר שיהיה לבד? אמרתי והיא אמרה "הבאתי עוד בת תכירו את ניקול" אמרה וריאתי ילדה נמוכה יחסית עם שיער בלנדיני ועיינים חומות שילוב איככככ!!
ובריאן הנהן וראיתי שהיה מבואס שהוא לא עם מישהי אחרת ..
לא היה לי מושג
"טוב חברה עכשיו שתחלקנו אפילו אם לא הכרנו אחד את השני טוב זמן למשימת הנשיקה" אמרה ענבר וכל הבנים חייכו לעצמם והבנות כולל אני ניסינו להתנגד אבל ענבר אמרה שזה מה שיצא .. כל הבנים התנשקו איתנו כולל דניאל והוא היה מרוצה חצוף! ראיתי שרון ואיזבל יצאו ראשונים מהנשיקה כי הרי איזבל לא כזאת מנוסה ו...לא משנה..
וראיתי את ליאם וענבר יוצאים .. והיינו אני ודניאל והבלונדה ובריאן רציתי להתנתק אבל דניאל לא נתן לי ובריאן והבלונדה התנתקו ודחפתי את דניאל והתנשפתי והוא היה סבבה וצעקתי "תגיד אתה רציני!? רציני להתנתק ולא נתת!!" אמרתי והוא ענה "מצטער במשחקים אני חייב תמיד לנצח אני אהבתי את הנשיקה תודי שגם את " אמר וחייך בואנה הוא צדק סוג של ..נקודת מבט דניאל:
אחרי המשחק ששיחקנו ושנצחו הייתי סבבה בכל זאת לא פעם ראשונה שאני מתנשק.... ושיחקנו אמת או חובה וענבר שאלה אותי " אמת או חובה?" לא רציתי לצאת פחדן אמרתי "חובה." אמרה "חובה עליך להתנשק עם הבת שאתה דלוק/מחבב " וראיתי את הבלונדה קורצת ועושה סימני תנשק אותי אבל לא שמתי עלייה והלכתי ללילה והיא בכלל דיברה על איזבל הזזתי אותי והיא שאלה "מ- ונישקתי אותה וראיתי שכולם המומים מזה ולא התנתקתי אחרי כמה דקות היא קפצה עליי וזרמה באמת הרגשתי עליה משהו מיוחד...היי חברים אהבתם? אני שמה את זה ברומנטיקה כי זה מתאים יותר אם אתם רוצים שאמשיך תנו תגובות והצבעות בבקשה ..
YOU ARE READING
*מוקפא*"The Darkness and the light"- "האור והחושך"
Romansלילה -היא נערה בת 16 וחצי בכיתה י'א1 נערה חרוצה ושקדנית יש לה שיער שחור חלק ארוך עיינים כחולות ורזה מאד בריאן - נער בן 17 בכיתה י'א1 ביישן ומצחיק מרגיש שהוא באמת אוהב את לילה .. יש לו שיער חום קצר עיניים ירוקות קוביות ורזה . ענבר- נערה בת 16 בכיתה...