Probudily mě šílené bolesti. Ruce ani nohy jsem skoro necítila, ale věděla jsem že mi je stále svazují provazy. Okolo zápěstí jsem cítila jak mi stéká krůpěj teplé krve. Matně si vzpomínám na to co se včera večer stalo,ale stále si nejsem jistá jestli se mi to líbilo nebo mám raději zapomenout. Namožená třísla mě znova vrátila do reality, opravdu to nebyl jen sen, všechno si to skutečně stalo.
V rukou dominanta už jsem párkrát byla, ale tohle bylo něco úplně jiného. Kolikrát jsem narazila na zkušeného muže v letech, který věděl co dělat, párkrát jsem zarazila na mladého kluka, který se pouze snažil splnit si své představy, které získal někde v pornu. Honibrci kteří psali na různých servrech, to je denní chleba subky, co hledá pána. Na zprávy typu "Pokleni čubko píše ti tvůj pán, tak roztáhni píču a pošli fotečku ty kurvo prodejná jinak tě seřežu že budeš prosit abych toho nechal" vážně nereaguju. Nemá to cenu a zbytečně ztrácíte čas.
Teď by mě,ale zajímalo jak se dostanu tady odtud. Otevřu oči. Může být někdy kolem večera z nejbližšího okna jde vidět temná obloha. Světlo v místnosti se tlumené. Cítím, že ležím na dece. Musel mě tedy přenést. Pootočím hlavou a uvidím ho sedět v křesle. Dívá se na mě, " Ale ale ale, kdopak se nám to probudil," začnu sebou šít, " v klidu čubičko, buď hodná jako jsi byla před chvíli. " Před chvílí? Jak dlouho jsem byla mimo? A hlavně proč jsem tak v klidu? Co mě tak uklidňuje? Znovu se zavrtím a ucítím, jak mi z kundy vytéká semeno. Teď na to nechci myslet. Chci se schoulit a jít spát. "Byla jsi moc poslušná, tak jsem se rozhodl, že by to pro dnešek už stačilo, potřebuješ si odpočinout. Rozvážu tě a dám ti chvíli na to aby jsi se vzchopila." Přišel ke mě a začal mi rozvazovat ruce i nohy. Když jsem sebou cukla, plácl mě přísně přes zadek. "Drž." A moje srdce i kundička se zatetelily. Normálně bych se začala ještě víc kroutit a dožadovat se víc ran a pořádnýho zmrdání. Tentokrát to bylo jiný, byla jsem už klidná a vyřáděná. Provazy povolily a je se mohla zase hýbat. Pomalu jsem se protáhla a snažila se zapojit všechny svaly. "Jak máš čekat na pána?! " Klekla jsem si na kolena, ruce složila do klína a hlavu sklonila." "To stačí..." Místností projel další hlas. Panovačný....rozhodný....ženský?! Pane bože ano!!! Kundička se mi sevřela a znovu roztáhla a já cítila jak začínám znovu týct. To ona! "Zapomínáš, že tohle koťátko je moje! " Přešla ke mě a pohladila mě po tváři. "Myslím, že jsi přesně ta subinka, kterou jsem hledala...Teď půjdeš domů a odpočineš si, Radek ti zítra napíše." Dala mi pusu, lehce plácla přes prsa a odešla. Radek se na mě podíval a usmál se. Podal mi oblečení, řekl mi, že jsem na jeho paní dělala dobrý dojem a při odchodu mě krátce obejmul. Před barákem už čekalo Taxi. Když jsem dorazila konečně domů dala jsem si sprchu, uvařila teplý čaj a zamotaná do županu jsem se posadila na gauč. Bylo 22hod. Pustila jsem si ještě večerní zprávy, ale vůbec jsem je nevnímala, vzpomínala jsem na to co se to vlastně stalo...
ČTEŠ
Subinka
מתח / מותחןsvět plný sexu, poslušnosti, ponížení, drog a znovu sexu... kam až jsme ochotní zajít, příběh o subince, která se hledá, tvrdým sexem to jen začíná, co bude dál?