Zlomená

20.4K 198 7
                                    

"Klekni." Poslechla jsem a poklekla před svou Paní. Jakoby ze vzduchu se jí v ruce objevil obojek, který mi připnula. Zálibně se na mě podívala a vypadala, že je spokojená. Obojek byl tenký z černé kůže, podšití rudou látkou. Byl opravdu krásný a příjemný. Mám pocit, že jsem nikdy nic hezčího na krku ještě neměla. Pohladila mě po tváři, připnula vodítko a zatáhnla. 

"Je na čase si jít hrát. Až se Radek vzchopí, připojí se zase k nám. Zatím si budu hrát. Jdi zpět na lavici. Nebudu tě poutat. Mrkneme se na to jak dobře jsi tedy procvičila zadeček. "

Lehla jsem si bezeslova znovu přes lavici. Měla jsem trochu strach, ale zároveň jsem začínala být zase pěkně vzrušená. Chvilku na to jsem ucítila její dlaně jak mi začínají jezdit po zádech a bocích, zkoumala moje křivky. Blížila se k potlučenému zadečku. Lehce přes něj přejela a pak malinko plácla. Syknula jsem bolestí. Lehce mi roztáhla nohy a plácnula mě i přes kundičku. Ujelo mi to znovu. 

"Ale, ale, ale....musíš si zvyknout na můj dotek, ať už je jakýkoliv, nechci žádné nechtěné projevy, doufám, že tomu rozumíš. Moc se mi líbíš a budu ráda, když si tě budu moct vodit po svém boku. Jsi takové moje malé koťátko. Nevinná, mladá, co čeká doslova na to až jí někdo zprzní a vyšuká z ní tu divokou kočku, kterou je navenek!" 

Plácnula mě přes rozkrok znovu, ale to už jsem zatnula zuby a nevydala ani hlásku.

"Výborně!" 

Byla jsem spokojená jako malý dítě, má Paní mě pochválila. Než jsem se nadála přes lopatky mi přelítla další rána, tentokrát, ale zase důtkami. Další následovala přes zadek. A pak znovu a znovu. Vydržela jsem ještě 4 rány a pak už jsem zakňučela a vyhrkly mi slzy. 

"Víc nevydržíš?!" ...druhá, třetí, čtvrtá, pátá.... "Prosím dost!!"

Už jsem to nevydržela a vykřikla v slzách. Zklamala jsem. Už nemám sílu. Určitě se mi vysměje a vyhodí. Je to ztracený.

"Čekala jsem to dřív, jak se cítíš?"

"Zlomená..." sotva jsem odpověděla.

"Tak teď jsi opravdu moje. Byla jsi moc šikovná. Trochu si odpočineme a uvidíme jak budeme pokračovat dál." 

Pomohla mi vstát a odvedla mě k posteli. Zhroutila jsem se do ní jako po náročným maratonu. Najednou jsem ucítila jak mě začíná něžně hladit. Byla jsem štastná, že se mě nezbavila a ona ještě takhle pokračuje? Začala jsem se pomaličku pootáčet abych jí nastavila celé své tělo. Nevypadalo by to, že by jí to vadilo. Z břicha jsem se přetočila na záda a odhalila se jí tak celá. zavřela jsem oči a čekala jsem co bude dál. Tou dobou už jsem byla zase úplně mokrá a tajně doufala, že mě vyšuká. Ucítila jsem lehké plácnutí přes prsa a pak ještě různě po těle, bylo to příjemné  vzrušující. V tom už jsem cítila jak mi lehce roztahuje nohy od sebe a hraje si s mým poštěváčkem a pak už vklouzla prstíčkem dovnitř. Nezmohla jsem se na nic víc než na prosebný a vzrušený sten. Chci víc...

"Prosím..."

"Jen pros, subinko....Jen pros! " 

Vrazila do mě i druhý a hned na to třetí prst a začala mě projíždět a dostávat se hlouběji a hlouběji a přirážet čím dál tím tvrději...

SubinkaKde žijí příběhy. Začni objevovat