Hoofdstuk 6

475 21 4
                                    

Harry's pov'

De volgende ochtend kom ik aan op school en ik zie Niall, Liam, Zayn en Louis staan. Ik loop er langs, zeg hoi, en loop weer door. Ik zie dat Louis me verward na kijkt. Maar ik heb besloten even afstand te nemen van Louis, Alleen Niall weet dat dus Liam en Zayn keken me ook al raar aan toen ik zomaar door liep. Ik zie Taylor staan en loop naar haar toe. Taylor is mijn zusje ze woont bij mijn vader en ik woon bij mijn moeder maar ze woont hier wel in de stad. ik moest van mijn moeder vragen of ze vanavond wilde komen eten.

'he taylor' zeg ik

'he grootte broer' zegt ze met een glimlach

Taylor is mijn lievelings zusje. Mijn andere zus is Gemma die woont ook bij mijn moeder en mij. Maar ik heb heel vaak ruzie met haar. Misschien komt dat wel omdat ze te meisjesachtig is. Taylor is niet echt zo'n meisje meisje. Ze draagt bijna geen make up en ze zit op voetbal net zoals ik.

'mama vroeg of je vanavond bij ons wilde eten' zeg ik terwijl ik een arm om haar heen sla.

'oh ik kan vanavond niet. ik zou vanavond huiswerk gaan maken bij Jill. en we hebben morgen een proefwerk van Wiskunde en ik snap er helemaal niks van' zegt ze met een zielig gezichtje.

'oke, jammer. succes met leren' zeg ik en loop naar mijn lokaal waar ik zo les heb. Ik loop het lokaal binnen en zie Louis al zitten op onze plek. normaal zit ik naast louis maar ik moet afstand van hem nemen. ik ga op een leeg plekje zitten aan de andere kant van de klas. Louis draait zich om naar Niall en ik hoor hem iets zeggen over waarom ik niet naast hem kom zitten. Niall haalt zijn schouders op en kijkt naar mij. ik kijk weg en probeer op te letten.

---

Het is pauze en ik probeer niet de kant op te kijken waar Niall, Liam, Zayn en louis zitten. Ik zit bij Brett en Ray en ze hebben het over een stoer meisje die ze allebij leuk vinden. ineens hoor ik ze iets zeggen over het stoere meisje en dat ze nu weten dat ze taylor heet.

'Taylor?' vraag ik aan Brett

Brett: Ja, ze heet Taylor maar ik weet haar achternaam niet.

Ik pak mijn mobiel en laat een foto zijn van mijn zusje Taylor.

Brett: Ja dat is ze!

Harry: Waat?! dat is mijn zusje!

Brett: Sirius? Je had toch maar 1 zus, Gemma?

'Nee Taylor is ook mijn zusje, ze woont bij mijn vader. En waag het niet om met haar te gaan daten' zeg ik boos en loop weg.

___

Na 3 comments schrijf ik verder xD

ps. ik heb ook nog 4 anderen boeken: In London, So I'm a model, American High School, Het neefje van Niall Horan.

love me? (larry stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu