Mhmmm

214 6 2
                                    

********Ii cald si bine XD

Ma trezesc dimineata (la 5 ce naiba) intr.o pozitie ... draguta?!

Pai stati sa va explic :) eu sunt peste Cristi ...adica peste EL si ....Cristi isi odihneste mainile gigantice pe fundul meu....yeeyy sa ma impuste cinevaa 😅

Incerc din răsputeri sa nu tip exasperata cand din incercarea esuata de a scapa... ma prinde mai bine la el in brate....AAAAA!

OKKKK Monicaaaa, nu te enerva! Inspira,expira,inspira,expiraaa...asaa...




Pai ce pot sa spun , macar dupa 15 minute de teroare ...am cedat. I.am dat nervoasa mainile la o parte si din greseala cand sa ma ridic....pun genunchiul pe punctul sensibil...ups!

Sar de pe el si cad din pat chiar (face palm) cu tot cu el....macar pe mine nu ma durut :/

C-AUUUU! MAI DU.TE IN FELIA MA.SI!

Eu-Heeeiiiii nu am vrut!

C-Aaa si cu ce ma incalzeste pe mine?!

Intreaba el retoric stand acum in picioare cu mainile la zona afectata.

Eu-Gataaa am inteles! Si pregateste.te ca mergem in Mexic 😎

C-Ok.

Uh cam dur dar inteleg :)) sper ca acum Elena a deschis usa ca sa pot sa o omor si sa imi fac rutina in liniste.


Încerc usa si Aleluia! E deschisa ...hmmm Elena unde esti tuuuuuu?

Caut prin apartament si in baia MEA si a lui Elena (asa era...era) o vad pe ea in baie deja imbracata, acum doar se dadea cu rimel si luciu...vaaai ce o sa iti fac!

Pai stiti genul ala de ruj rosu care devine mat si se ia foarte rau? In acest moment Elena nu numai ca e cu toata fata rosie de ruj , dar si pe bluza :))))

Răzbunare incheiata! 1-0 Elena!

E-AAAAAAAA! CE PANA MEA MI.AI FACUUUUUT! CUM IMI MAI STERG FATA?! SI ACUM MAI IMI TREBUIE SI ALTA BLUZAAAA!

Eu-ASTA E RAZBUNARE!

Tip ca dracia cu Elena pana se decide Vlad sa vina si sa....rada in hohote cand isi da seama ce.am facut.

E-Vlade daca mai razi mult...te las chel.

Eu-Mda...hai ca ma duc in alta baie sa ma pregatesc. Noroc clovnule :))) si tu Elena (uuuuu! 😂😂)

Ma eclipsez repede de acolo inainte ca Vlad sa ma omoare si incep sa imi fac rutina obisnuita.


¤¤¤


Am terminat! Sunt imbracata asa:

(Fara geanta , si in loc de acei pantofi , niste tenesi galbeni neon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Fara geanta , si in loc de acei pantofi , niste tenesi galbeni neon ...siii fara ochelari 🙂)

Elena s.a imbracat asa: cu o alta bluza si fata putin mai rosiatica :)))

a imbracat asa: cu o alta bluza si fata putin mai rosiatica :)))

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Cizme pana la baza genunchiului fara toc)


Ne luam bagajele si cautam un taxi pana la gara pana cand....





Suspans puradeilor , sper ca va placut si inca lucrez la surpriza :))) va las si va urez noapte buna!
Byeee! 😍😘😘😘

😂❤

(♡ prietena de suflet)

Love Cristi si Vlad Munteanu 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum