E-Uite eu chiar vreau sa mai petrec timp cu Vlad... de cand te.ai certat cu ala nu mai am timp deloc de el.
Eu-Elena...te rog nu o spune te rooog , stiu fat asta! Spun eu dea dreptul speriata de fata ei...ooo nu
3
2
1
RUN!
Am inceput sa fug si piciorul meu era deja amortit deci nu mai durea asa tareee...adica daaa 😂
Din lipsa de idei si cu o dracie de fata (nu ma bate pisica neagra XD) pe urmele mele am intrat unde dormea Cristi cu Vlad dar naaaa Elena are nebunii in capatana :)) si aia ar putea deveni camera mea ... fuck.
Dupa ce am intrat nu am avut timp sa il vad macar pe Cristi ca m.am intors sa tin usa dar....regret asta enorm , enooorrrmmm de mult. Elena...te urasc.
Pai poate va intrebati de ce?! Aaa pai hai sa va spun eu... A INCHIS USA CU CHEIA DE REZERVA!!! Ce panaaa meaaaaa tus ceapa ta Eleno!
Eu-Cristi...imi pare supeeeer rau dar...Elena ne.a inchis aici, toaaaataaa noaptea. (shhh , fara prostioare :))))) )
C-Ce?
Aa da si asta e batut de soarta! Tocmai i.am spus ce drq?!
Eu-Ba ... ti.am zis deja...dar daca ai probleme si trebuie sa o zic mai rar hai ca o fac. Eu , Elena , malefica privire , eu fugind , ea venind , eu intrand , ea inchizand usa. Asa mai bine preistoricule?
Deci deabea ma abtineam sa nu rad...dar mi.a scapat inca un lucru...m.am uitat numai la fata lui...dar el statea in pat...in boxeri...adica DOAR boxeri. Fuck (2)
In secunda doi bateam ca o psihopata de la spitalul 9 si tipam
Eu-ELENAAAAA LASA.MA SA IES SAU SPARG USAAAAAA , JUR CA ATUNCI CAND IES DE AICI ITI RUP MAINILE SI PICIOARELEEEE!!! (ufff imi pare rau de vecini XD)
C-Stii cred ca ei deja se uita la filme si ... ammm nu ar fi mai bine sa ne culcam ca si cum e ceva normal?
Oo nu pot sa cred ca a spus asta!
Ba sa crezi. Si hai mergi si zi tu ca nu are baiatu' patratele.
Acum ba dar fix acum imi ardea de tine constiinta lu' supa de pui (cand sunt supeeeer nervoasa injur ca o pustoainca de 3 ani si fara sens...adica pe bune...supa de pui?!)
Teoretic pana si tie iti place situatia dar orgoliul nu o lasa sa iti limpezească mintea adica...IL IUBESTI PASTA DE AICI SI VREI SA IL IERTI!
PFFFF...mdaaa pe cine pacalesc? Dar tot sa te ia drq!
Hai merci.
Cu placere.
XD
M.au dau un pumn in usa si ma intorc , meh macar acum e cu patura pe el. Aa fuck (3) nu am pijamale...nuuuu acum o sa trebuiasca sa.........
Suspans puradeilor! Am reusit sa postez si acum deci e bine :))) si credeti.ma ca deja mai vreau o vacanta XD
Mdaa pe cine pacalesc...yeeey a venit scoalaaaa , cineva sa imi dea cu un ciocan in caaaap :DDD
Capitol scris la repezeala deci sorry pentru greseli :)))
Byeee 😍😘😘😘
CITEȘTI
Love Cristi si Vlad Munteanu 2
FanficPuradeilor acesta este noul meu cont ... m.am hotarat sa o continui aici, va puuuup si sper sa dau si de puradei vechi.