********Ma ridic sa strang ce.am facut si ma trezesc trantita la podea cu ditamai barbatul ( da, da sigur :))) ) peste mine.
Eu-ce drq Cristi?!
C-Asta este pentru faptul ca m.ai inebunit cu filmul si cu actorul "perfect" .
Eu-Vaaaai ce sa iti zic! Acum da.mi drumul s.au chiar te las orb.
C-Okkkkk !
Eu-Asa te vreau! Ii spun dupa ce m.am ridicat. E nebun de bun acest baiat (asa mai merge ;) )
Tus mamaliga lui bunica! Da esti proasta nu gluma!
Ce drq?!
Ai si uitat? Offff stai , sunt constiinta ta! Apropo! Esti proasta!
Ok cine te crezi sa intri in mintea mea si sa ma faci , pe deasupra, de doua ori proasta?!
Nu trebuia sa fiu aici daca nu ai fi asa de , arggggh!
Ok esti...okkkk nu ma enervez! Zi ce.am mai facut! Am furat acadeaua unui copil in somn?!
Haha dar ce amuzante suntem astazi! Faptul ca nu il lasi pe Cristof...Cristiano?
CRISTI!
Ok Cristi, sa iti arate ca inca tine la tine. Ce drq e in mintea ta?!
Nimic...dar vreau sa il chinui putin.Atata tot.
Aaa dar ce usor e de spus! L.ai batut la cap 3 ore cu un simplu film. Era sa ii scoti ochii. I.ai spus "iubire" la misto. Si crede.ma , i.ai ranit raaaau orgoliul.Si tu zici ca in Mexic o vei face la cote maxime.... adica ce? Il îmbraci in rochie , cu tocuri cui , peruca blonda si faci o poza care o postezi pe toate retelele de socializare?! Mai si scrii textul: "Eu este frumi! Eu este cea mai tare! Eu este blonda cu coisoare (coaie dar mai frumos scris 😅)
OMFG! Cea mai buna idee ever! Nu pot sa cred ca spun asta , chiar si mintal , dar esti cea mai tare constiinta!
Fuck!
Eu nu mai ascult vocea ce tipa in capul meu si imi pun la cale planul ... cum sa il fac pe Cristi sa imbrace toate astea? Si sa ii pun si doua baloane pe post de silicoane 🤔
In timp ce ma gandeam ma trezesc zbenguita dintr.o parte in alta.
C-Alooooooooo!!!
Eu-Hoooo! Da ce naiba vrei? De ce ma iei asa tare?
C-Eu?! Ai stai acolo timp de 15 minute si faceai tot felul de fete... apoi ai pus o fata malefica... te.am strigat pana acum... Doamne!
Oh! Nu trebuie sa mai fiu asa expresiva... poate isi da seama ca fac un plan :/
Eu-Mdea bine , ies sa ma plimb. Il mai vad pe Wolf.
C-Vin si eu!
Eu-Nici sa nu iti tre....
Dar pana sa termin propozitia apare Cristi imbracat si gata de iesit...okk cum a facut asta?!
Eu-ăăă...ăăă...ăăă , de ce nu pot scoate niciun cuvant?!
Dupa ce imi revin scot repede o scuza.
Eu-Nu poti! Adica inca nu s.au intors Elena cu Vlad!
V-Heeey lume! Ne.am intors!
Fuck! Cum pana mea au aparut si astia cand am reusit sa scap?!
Sti ce?! Accept. Universul vrea sa merg cu Cristi sa il vad pe Wolf... asa o sa fac.
Eu-Ok Cristi, ma duc sa ma imbrac si vin.
M.am imbracat asa:
Si niste tenesi lime in picioare (doar nu pe maini! 😂)plus o gecuta de blugi
Mi.am luat o gentuta cu telefonul si cativa bani si am coborat jos.
E-Woooww Monicaaa dar ce stilata esti! Imi place!
V-cum zice ea ... spune el ... offf nu stie deloc moda 😂😂😂 era de asteptat
Cand apare si Cristi ...
C-Woooow 😛
Eu-Ammm merci...cred 😂 si merci si tie Elena ;)
E-oricand :)))
Dupa asta am iesit din casa , era deja seara in jur de ora 22:00 .
Am fost sa il vedem pe Wolf si a crescut mult! Acum arata asa:
E atat de frumos! Sa fi vazut cum a sarit pe mine! Cristi a inceput sa rada dar apoi a sarit si pe el de la daramat ! Eu macar am fost pe faza :)))))
Eu-omgggg 😂😂😂😂😂😂😂😂 mooor 😂😂
C-ha ha ha ce amuzant! 😡😒
Dupa ce ne.am mai jucat cu Wolf am mers intr.un parc ... era deja 23:00 dar nu conta 😂
C-hey! Fa.mi si mie o poza !
Eu-ok!
I.am facut o gramada de poze dar asta le intrece pe toate!
(Am ales.o la intamplare :))))) )
Eu-Na de aici poza de geniu!
C-ok! E draguta!
Eu-vaaaaaaaai ce sa iti zic! 😂
Mai trece ceva timp pana ma trezesc spunand:
Eu-Mi.e foame!
C-.....
Suspanssssss puradeilor! Uitati si next-ul :))) sper ca va placut si ne vedem data viitoare , byeee 😍😘😘😘
CITEȘTI
Love Cristi si Vlad Munteanu 2
FanficPuradeilor acesta este noul meu cont ... m.am hotarat sa o continui aici, va puuuup si sper sa dau si de puradei vechi.