Névmutató

2.5K 147 54
                                    

Szereplők:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szereplők:

Anysa Taghian
A chernali király idősebbik lánya, a trón örököse.

Carlina Taghian
A chernali király fiatalabbik lánya.

Manaf Taghian
Chernal királya, de egész Aethelont ő irányítja.

Lanelle Taghian
Manaf felesége, a lányok édesanyja.

Matthias Groyel
Híres zaphili vegyész, néhány éve költözött Nigrugensbe.

Nevron Groyel 
Matthias fia.

Sabath Whitefield
A szüleit lázadók ölték meg, nemes nevelőszülőkkel él Nigrugensben.

Nicolas Sloruht 
A chernali őrség kapitánya.

Ikhan Narrick 
A chernali őrség egyik "zöldfülű" tagja.

Mirabel Sloruht 
Omsanban él, eleinte az árvaházban nevelkedett, de aztán az apja magához fogadta.

Adan Craiton 
A lázadók tagja, különleges megbízatása a chernali trónörökös elrablása.

Darius Craiton 
A lázadók egyik parancsnoka, Adan bátyja.

Solus Devrier 
A lázadók vezére.

Thobias Crasay 
Infanten városparancsnoka.

Dominick Sharben 
Thobias unokaöccse, infanteni hadnagy.

Hugo Sharben 
Dominick kisöccse.

Colton Sykes 
Dominick személyi testőre.

Prysa Meliond 
Dominick másik testőre.

Russel Avorius 
A lázadók tagja, mesterlövész.

Salama Avorius 
Russel húga.

Odette Agivar 
A lázadók tagja.

Brianna Frendale 
Infanteni tolvaj.

Dennis Riache 
Infanteni tolvaj, Brianna társa.

Vassar Rowe 
Az infanteni banditák vezére.

Amaryl Prondes 
Híres gyógyítónő, Woliensben él.

Egyéb említett szereplők:

Hannah Leviot 
A nigrugensi főszakács lánya.

Jaheel Taghian 
Manaf apja, a ,,zsarnok király", aki egész Aethelont az uralma alá hajtotta, kivégeztette a jogos trónörökösöket és a többi királyi családot.

Deric Croane 
A Croane királyi család egyik sarja, a ,,bukott" vagy más néven a ,,bujdosó" király, mert Canens ostromakor elmenekült a városból. Később visszatért, hogy visszaszerezze a trónt, ekkor lelte halálát.

Phelix Croane 
Deric fia, azt beszélik, meghalt, mikor a felesége keresésére indult a Léleknyelőbe.

Rosela Erevyn 
Phelix felesége, meghalt, mikor a mocsárba kergették.

Eswele Greise
A lázadók tagja, Branor felesége, Salama és Russel anyja. A férje halála után öngyilkos lett.

Branor Avorius 
A lázadók tagja, Salama és Russel apja. Infantenben megölték a városparancsnok katonái.

Rudolph Stodge 
Zaphil városparancsnoka.

Todd Marren
Infanteni orgyilkos, másik nevén a ,,Fehér Halál".

Fredric Dowell 
Infanteni orgyilkos.

Jarvis Asseln 
A nigrugensi őrség tagja.

Lars Wilmond 
Egy omsani család gyermeke, a nővérét kivégeztették.

A ,,Nagy Király"
Aethelon első és legkedveltebb királya, a nemes Croane család első képviselője. Úgy tartják, hogy az ő uralkodása alatt volt a birodalom fénykora.

Helységnevek:

Birodalmak és fővárosaik:

Chernal és fővárosa, Nigrugens 
Aethelon északnyugati felében fekszik Cervolus erdeje és a Clamonten-hegység környékén. Nigrugenst az óceánpartra építették, saját kikötővel is rendelkezik. Az itteni királyi családból származik Jaheel Taghian, a zsarnok uralkodó, így ez a város tekinthető egész Aethelon központjának. Manaf Taghian is itt él a családjával.

Divitia és fővárosa, Infanten 
Aethelon délnyugati részén terül el, a főváros pedig a Déli-óceán, valamint a Mural folyó és a Metuere-tó torkolatánál található. A tóban a legenda szerint egy gyermekrabló, emberevő vízikígyó tanyázik.

Nizera és fővárosa, Zaphil
Aethelon délkeleti területeit foglalja magába, a fővárost pedig a Hamiel-hegység közepébe, egy nyugodt kis völgybe építették. A birodalom híres a rangos egyeteméről, sőt, korábban a bányáiról is ismert volt.

Zhitia és fővárosa, Canens
A Nagy Király birodalma a térkép középső részén található a többi birodalom közt. Canens egykor egész Aethelon központja volt, egészen addig, ameddig az egyik ostrom alatt le nem rombolták.

Bespar és fővárosa, Furise 
Aethelon északkeleti csücskében található, az Északi-óceán mellé építették a fővárosát, a lázadók központját. A birodalom nem függ a királytól, nagy részét - pontosabban a Keleti-erdőn túli területeket - sivatag foglalja el.

Települések:

Woliens
Zhitiai falu. A Croane család itt telepedett le, miután Jaheel Taghian átvette az uralmat.

Omsan 
Chernali falu.

Mágikus lények:

Fénytörő
Képesek másolatokat és illúziókat létrehozni. Fénymágiát használnak, a fény teremtményei.

Alakváltó
Minden Alakváltó rendelkezik egy állati formával, sőt, az erősebbek még más emberek kinézetét is képesek felvenni. A fény teremtményei.

Fátylas
Egyetlen érintésük megbéníthatja az idegrendszert, de az erősebbek akár egy pillantással is képesek ölni. A sötétség teremtményei.

Holtajkú
Általában kékes-lilás színűek az ajkaik, a fekete mágia formáit használják, uralják a szelet. A sötétség teremtményei.

 A sötétség teremtményei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Fekete rózsaWhere stories live. Discover now