Jeg prøvede at sove, men det er umuligt. Mine forældre er ude, og ja. Min Bror. Han har den samme pige for anden gang med i sengen denne uge.
Jeg vidste ikke om de begge troede at jeg ikke var hjemme, men pigen stønnede så fucking højt, at jeg var sikker på at jeg ville få mareridt.
Denne pige hed vidst Celina. Og hun var et år yngre end os, det var ikke den første gang hun var sammen William.
Jeg overvejede inderligt at åbne døren ind til dem, og få dem til at holde kæft. Men mine tanker blev pludseligt revet væk, da min bror råbte.
"Århh Cell, Åhhhh"
Fy fårrn, jeg havde helt sikkert ret i at jeg ville få mareridt.
Og guess what. Jeg havde ret. Jeg drømte at MIN FKN BROR ville have mig med i sengen, og jeg ikke havde noget valg, han tvang mig. Han Legit voldtog mig. - Eller nej, det var jo bare en drøm.
Jeg vågnede koldsvedig, og så mig omkring i det mørke rum. Der var stille. Jeg så over på mit ur. Klokken var 4.03.
William og Celina var vidst blevet færdige. Jeg faldt i søvn igen.***
Jeg vågnede igen ved 5'tiden. Røvtræt. Men fik alligevel gennet migselv ud af sengen. Jeg tog min mobil fra natbordet, og tjekkede mine socialemedier.
Dog var jeg lidt skuffet da jeg ikke vågnede op til over 100 meddelelser, men hvad regnede jeg med? - Jeg er jo ikke min bror.
Det var fredag. - Yes! Jeg skyndte mig ud på badeværelset og tog et bad. Da jeg var færdig, tørrede jeg mit hår, og lagde et tyndt lag foundation. Jeg gik ind på værelset, og fandt et basic H&M outfit. Derefter gik jeg ud på badeværelset igen, børstede tænder, og begyndte på min make-up.
Jeg havde jo som sagt, lagt et tyndt lag foundation, så jeg gjorde noget ved de pjuskede ting jeg havde over mine øjne. Aka Øjenbryn. Jeg lavede dem i en mørk tone, da jeg synes det er godt ud til mit blonde hår. Derefter bukkede jeg mine øjenvipper, og brugte min L'Oréal mascara til at fremhæve mine øjenvipper.
Jeg gik ud fra toilettet, og mødte min bror på vejen. Jeg så på ham. Han så ikke engang træt ud, og hans hår sad perfekt som altid, hans hvide Ck trøje sad stramt, så man kunne se den trænede mave igennem. *Host* Sixpack.
Honestly, forstod jeg godt alle de piger der falder for ham. - IKKE fordi jeg kan lide ham på den måde.
***" Jeg troede du sagde at Celina var en One-Night-Stand sidste gang i var sammen "
Jeg så på ham med et skeptisk blik, det var lige noget jeg var kommet i tanke om, og sagde det faktisk bare for at bryde den akavede stilhed. Han kiggede opgivende på mig.
" Problem? Kan du ikke leve dit eget liv? "Han virkede ikke glad. Han havde normalt altid et smørret smil på læben, og et glimt i øjet. Men lige nu, var der ingenting.
Jeg så undrende på ham. Han var normalt røv irriterende, og flabet. Men lige nu virkede han trist.
" Hvad er der sket mellem dig og hende?"Jeg havde brug for at sige det. Rettere at vide det. Inderst inde håbede jeg på at det der var sket, ville gøre så jeg ikke behøvede at se Celina længere. Jeg har aldrig kunnet lide hende, og hun havde det på samme måde.
William kiggede på mig. Han så knust ud, men tog sig sammen og sagde med en lille, men dramatisk stemme;
" Øh, vi kommer ikke til at se hinanden længere. *Pause* Hun råbte Fred! Bliv ved! I stedet for Will.."
Jeg kunne virkelig mærke latteren komme op i mig, jeg fniste lidt, men stoppede hurtigt, da jeg så at William ikke synes det var sjovt.
" Undskyld"Han så på mig, og begyndte at smile. Glimtet i hans øjne var tilbage.
" Fuck hende, den hoe. Nu har jeg idetmindste lov til at kneppe andre."
Jeg var ved at dø, sådan en bemærkning havde jeg virkelig ikke regnet med skulle komme fra ham. Eller jo, men ikke med den attitude. Han gav mig elevator blikket, og grinte af min stil.
" Vicki. Vi er nødt til at gøre noget ved din stil."
Jeg så på ham. Han grinte, og gik ned af trappen. Jeg fulgte efter. Jeg tog lidt müsli oven på lidt A38, da jeg ikke spiser så meget om morgenen. Og gik ud af døren.
***
Heeejjh!
Det her er min første ikke-hesterealeret bog, så håber at i kunne lide det første kapitel:)❤️
Jeg regner med at der kommer 1 kapitel op hver anden dag fast, ellers kommer de bare op, hvis jeg lige havde lyst til at skrive:DHer kan I skrive spørgsmål til historien:)
Hav' en god afteeen!<3
Xx Cath
YOU ARE READING
Søster til en fuckboi
Teen FictionVictoria er søster til William Davis, skolens mest populære fuckboi. Den eneste grund til at folk ved hvem Vicki er, er pga. Hendes Bror. - Anden beskrivelse kommer senere, Læs med! - *Attention* Hårdt & Seksuelt sprog, Læsning af bogen er på ege...