Kapitel 7.

2.1K 47 2
                                    

William drejede ned mod skolen, og satte farten ned så han kunne parkere den. Mine lår var IS jeg kunne slet ikke mærke dem.
I øjnkrogen kunne jeg se Alma komme løbende, hun så glad og overasket ud.

     "OMG ER DET VIRKELIG DIG, VICKI!?"

Jeg så på hende.

" Nej, det er julemanden. Hvad tror du selv?"

Sagde jeg og grinte. Hun gav mig elevator blikket, dog ikke som drengene, mere som om hun bare tjekkede min stil. Hun så op på mig;

    " Yep, det her er Vicki. Vicki er den eneste der er dum nok til at tage sneakers på i MINUS FKN 100 GRADER. "

Mit smil blev hurtigt lavet om til et undrende blik. - Det er da normalt at have sneakers på om vinteren? Jeg så rundt på alle de andre, der var vidst kun to-tre andre der havde gjort det samme. Ud over det, var minus 100 måske liiidt overdrevet, denne tanke ville jeg lige dele med hende;

     " Okokok, jeg er ikke den ENESTE der er 'dum' nok til at tage sneakers på i denne slags vejr, OG, minus 100 grader er måske liiiidt overdrevet, det er nok 'kun' minus fem-ti grader."

Hun så på mig og rullede med øjnene.

     " Overdrivelse fremmer forståelsen,"

Hun blinkede til mig. Denne gang var det min tur til at vende øjne.                                     Pludselig kom jeg i tankte om jeg stadig sad bag min bror på hans knallert.
Han sad og små-fnisede.

" Så fuck dog af med dig. - ALMA JEG SKAL IND I VARMEN NU!!!"

Jeg hoppede ned, og løb - med Alma i hælene, hen mod indgangen.
Jeg så mig tilbage, William stod og talte med nogle af hans venner.
I samme øjeblik, gled jeg på en frossen vandpyt, og faldt. Dejligt!

Alma stoppede op og holdte sig for munden, med brød derefter ud i et grin. Jeg rejste mig, i håb om at hun var den eneste der havde set det. Og så heldig som jeg er, havde alle de andre i skolegården set det, og var flade af grin. God 'ny' start.

***

Da vi gik ind i klassen, havde Maya stirret på mig, surt som altid. Jeg så min omkring men Daniel var der ikke. Pis ogs', eller egenlig var det godt nok, for min røv var helt våd pga. fladet i skolegården. Jeg satte mig ned.

William åbnede døren, og kom med hele hans slæng. Inkl. nogle fra parallelklassen. Hvordan havde de overhovedet tid til ikke være i deres klasser, klokken ringede jo om sådan like 5 minutter?

Alma satte sig på Amalies plads, og slog mig mega hårdt på låret. Og mine lår var jo stadig helt voldsomt kolde, så, gæt hvad der skete?...



Yep, jeg skreg ud i hele klassen af smerte, og alle vendte sig om for at se hvad der skete, supeeeerrrrr.

Klokken ringede, og Daniel var stadig ikke kommet, loortt.

***

De første timer var gået fint, jeg havde fulgt med som altid, fordi sådan et englebarn var jeg jo. Men så, i fysik og kemi, kom jeg i gruppe med Maya, Alma og en af Mayas veninder der hed Katrine. 2 Bitches, og 2 'Normale' i en gruppe dejliiigt. (Når jeg siger normal, er det fordi jeg ikke tør indrømme at jeg er pisse underlig.

Maya og Katrine stod og bagtalte os i den ene ende af bordet, og i den anden ende, var Alma og jeg, hvor vi faktisk lavede det vi skulle. Man kunne legit høre at de nævnte navnene: Alma, Victoria, William, Alex og Daniel.

Jeg vendte mig om, og sagde højt, så alle i klassen kunne høre det.

" Ej, Maya og Katrine. I skal fandme også lave noget!"

Jeg havde her, håbet at jeg ville få støtte fra læreren, efter denne barnlige episode men i stedet sagde han;

" Victoria. Vi råber ikke i et fysik lokale, man skal være stilfærdig, og her bander vi ikke."

Han sagde ikke en skid til Maya.

***
HEEEJJ!
I MÅ VIRKELIG UNDSKYLDE AT DER IKKE HAR VÆRET NOGET OPPE I LANG TID, HAR SIMPELTHEN IKKR HAFT TID!
Tusind,TUSIND tak for 800 læsere, det er helt vildt!❤️❤️
Har tænkt mig fremover at komme med 1-2 kapitler om ugen, da jeg ikke har tid til mere.

-Spørgsmål-

Hav en dejlig lørdag!
Xx Cathhhh

Søster til en fuckboiWhere stories live. Discover now