Kapitel 10.

1.7K 24 11
                                    

Jeg viste Alma profilen; " Marco Cohn."
Han virkede sådan lidt italiensk eller sådan noget, for han havde meget mørkt brunt hår, og en gylden hud.
Vi brugte her de sidste 15 minutter i bussen på at stalke ham. I de mindre klasser (6. - starten af 8.) blev Alma og jeg ALTID " Stalker-mestrene."
F.eks. Hvis nogle af vores veninder havde set en lækker dreng, hvor de havde fået fornavnet af vide, kunne vi sagtens finde ham. Ikke at det overhovedet ikke lyder creepy, men sådan er vi piger bare nogle gange. Det ligger i vores natur.

" FUCK HAN ER LÆKKER, VICKI!! OMGOMG, JEG VED HVAD VI SKAL EFTER SKOOOOLEE."

Jeg vendte øjne af hende. Hun var simpelthen SÅ pinlig....
Eller retter - Det var hvad jeg ville have gjort, i stedet sagde jeg;

" JA FOR SATAN, DET ER HAN OMG, PG JEG VED OGSÅ HVAD VI SKAL, SKATTEEE "

En ældre dame vendte sig om, og så på os, som om hun var en person der var til klassisk musik, men havde taget til en rock-koncert. (Forvirrende samligning, I know, men sådan så hun ud.)
Hun stirrede på os i like, 2 min.? Og tog så sin rystende finger op til munden og tyssede.

        " Undskyld."

Alma trykkede på stop-knappen, og checkede ud. Jeg fulgte efter. Nu var vi ved skolen, som havde et lille fint lag sne ude i skolegården. Der var pyntet op til juleafslutningen, og der var sådan en mega hyggelig stemning.

Da vi gik ind på gangen, så vi Marco, og vi faldt begge i staver. Guuuuud, hvor er han dog lækker. Vi kiggede på hinanden, og nikkede anerkendende.

" Burde vi prøve at snakke med ham?"

Jeg tøvede, ville det ikke blive mmeeeegga akavet? Like, Alma og jeg kan vitterligt gøre ALT akavet. Vi er " De fucking akavede stalker-mestre."
Meen, alligevel tho. Nu havde vi chancen?

" OkAy HoNeY."

Vi gik over mod ham, og... IHHHH ØJNKONTAKT! Jeg smilte og så ned. Nuuurrreegggh.. VENT! VICTORIA DAVIS VENTVENTVENT.
Du Er FoReLsKeT i Daniel, IKKE Marco. Eller hvad?

Jeg stoppede helt op, og Alma gik bare vidre.
Vicki. Du kan ikke være forelsket i to personer, du har ikke engang snakket med Marco endnu? Det kan være at han bare er en kæææmpe idiot.
Meeen, det kan også være at han er skide sød?
Og anyways, vi har jo ikke set Daniel i næsten en måned nu? Og han lader som om jeg ikke eksisterer, like HAN HAR IKKE ENGANG KOMMENTERET PÅ MIT NYE PB PÅ FACEBOOK?
Så, jeg er fucking ligeglad med, om jeg crusher på to. Det er ikke ham der ejer mig.

Okokokok, det har han heller aldrig sagt, men stadig.

Min inder samtale med mig selv, med afbrudt da Marco kom gående lige foran mig, med hovedet ned i sin mobil....

      " Av!"

Sagde jeg da han stødte ind i mig, det gjorde ikke engang ondt tho, havde bare brug for at sige noget.

     " Ej, undskyld!"

Han så forskrækket på mig, han havde også nærmest smadret sin mobil som hang i høretelefonssnoren og dinglede.
Han greb den og så mig i øjnene. Jeg lod som om at jeg aldrig havde set ham før, og sagde;

      " Ej, er du ikke den nye dreng der startede for omkring en uge siden? "

Han smilte.

      " Jov, jeg hedder Marco. Marco Cohn, hvem er du?"

Det vidste jeg jo godt, Lol. Men nu havde vi idetmindste en samtale kørende.

" Mit navn er Victoria. Victoria Cohn.. NEJ AH Victoria Davis. Victoria Davis. "

Fuck. Mit. Liv. Ew. Fy. For. Satan.
HVORFOR SKAL JEG FÅ ALT TIL AT BLIVE AKAVET!?
Jeg så over på ham, og han stod bare og grinte.

***

Undskyld for der korte kapitel, og den lange ventetid, men kan tydeligvis ikke finde på mere, eller holde det jeg lover så;

Jeg kommer til at opdatere når jeg har tid, hvilket jeg ikke har så meget af ahhha.
Og når jeg får idéer.
Men lige nu har jeg relativt lang tid, for skal sidde i et fly i tre timer sååå ;)

Ihvertfald 1000000 gange tak for 10k views like, hvordan er det muligt?
Jeg regner med at udgive et kapitel igen senere :)

Hav en god daaag❤️

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jul 07, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Søster til en fuckboiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon