Timpul a trecut prea repede, stiu, dar nu asta contează, important e ca acum sunt regina aici m-am acomodat repede am tronul meu și Johan pe al lui iar consiliul îi are ca lideri pe Unchiul și Mătușa, Annei. Annei fiind fica mea, ce locuiește acum pe pământ cu mama și tatăl meu și care probabil deține acum aceasta carte și o citește și vede la radul ei fila alba de la început ce așteaptă sa se coloreze în speranța sa aibă același destin ca al meu. Nu e așa, nu ai vrea draga mea Anne sa fii așa precum mine, pe cât e de frumos pe atât e de greu sa nu te văd acum când ești mare și înveți sa citești și sa scrii, chiar dacă te văd e greu ca nu te pot atinge și nu iti pot vorbi și lui Johan îi e greu, tatălui tău, știi o sa-ti dau propriu tău Johan ca sa te simți mai bine, dar nu acum altadata, când voi știi eu ca vei avea cu adevărat nevoie, pana atunci tu mai citește alte cărți și joacate cu părinții tai, te iubesc.
-Mami, mami!
-Ce e Anne de ce tipi?
-Mami, am citit cartea asta, vezi ce zice, vezi!
-Scumpa mea, eu și tatăl ti-am făcut cartea asta la comanda pentru a o citi și a te simții mereu ca o prințesa.
-Da prințesa noastră frumoasa!
-Ba nu, tati, mami, cartea e cu numele meu și...
-Vrei sa vezi ceva frumos?
-Ce tati?
-Ia uite!
-Ce e asta?
-O carte de colorat și astea niște creioane, fugi sus și desenează-mi și mie ceva frumos și după a da-mi sa văd.
-Iei, pa, mersi tati!
-Ar fii trebuit sa ascundem cartea mai bine scumpule!
-Pune-o în geanta aia cu panda a fiicei tale și arunco la tine în dulap.
-Bine.
(mergând spre dulap, deschide cartea și zice)
-Va fii bine!
-Știu mama!
-Pa, draga mea printesa!
-Pa, mama!Deci vreți și partea a 2-a?😂❤💋
CITEȘTI
Vorbind cu fila carti
Randomîn această carte este vorba despre o fată Emma, care are propriul său univers imaginar creat de prima fila a cărții sale de colorat ps: nu am stat sa o corectez nu suportați greșelile nu o citiți sau spuneti-mi în privat și eu voi corecta❤ sper sa v...