Chapt 4

46 4 0
                                    

( sorry kalau ada typo )

Sekarang ......

Maira POV

Tak sangka kini sudah 2 tahun aku tinggalkan alam persekolahan . Tak sangka jugak sekrang aku stay satu rumah dengan babygirls aku kat kondo daddy lisa sponsor . Dan Tak sangka jugak mamat semak tu satu U dengan aku . Dalah duduk sama kondo , sama level . Ni mesti daddydaddy kiteoang yang suggest . Kononnya manat tu boleh tengokkan kiteorang . Mentangmentang anak uncle Khai . Tak cukup ke satu U ? Nak jugak sama kondo ! Argh !

Ketika sibok mengelamun , ade whatsapp message masuk ke noti hp ku ,

KILAFACULTY : babe ! Nak join malam ni ?

AKU : apa plan ?

KILAFACULTY : private party kat rumah Fariq . Jomlah . Ajak manda , eika dengan Lisa sekali . Pukul 12 .

AKU : fariq ? Ha yelah . Pm alamat .

Hp aku campak tepi . Semua babygirls aku yang busy layan korea , aku roger . Yes , aku berubah sejak pindah keluar dari rumah . Aku mula belajar pergi party , pergi club tapi tak terjebak dengan dadah or arak tau ! Saje release stress . Dah atas 18 so aku freedom HAHAHAHAHA . Ni kes renjatan budaya  ni , yela dapat kebebasan . Tapi ! Aku tak pernah mengajar membemembe aku tapi mereka yang ikot sendiri . Nak halang macam mana kalau diri pun tak betul . Janji jangan ade dadah or arak lah . Pleasee our urine clean okay !

Jam di sudah menunjukkan pukul 1205 . Lambat 5 minit je pun .

Aku dah babygirls turun dari kondo dan menuju ke rumah fariq yang memang ade sebuah je kat situ , rumah lain semua jauhjauh so takde ganggu ketenteraman orang k !

Dalam syok kami masuk menikmati lagu dugem , hardcore , fengtau dan macam macam yang dimainkan , mata aku tibetibe tertumpu kat satu susuk tubuh seorang lelaki yang familiar . " dia ?! " , soalku perlahan . " konon tengoktengokkan kiteorang , kau pun ade kat sini ! " bebel aku .

Aku tidak hiraukan mamat tu dan terus berjoget dengan babygirls aku . layan lagu je . Rumah yang hanya dipenuhi dengan lampu laser dan ramai orang yang dari U yang sama dan stranger . Idk who and idc . Yang aku tahu release stress untuk hadapi exam sem 4 ni , means tinggal lagi 2 sem . Argh taknak fikir . ENJOY TIME . Dalam melayani rentak lagu New Thang by Redfoo .
Tibatiba pinggang aku dirangkul dan tangannya mula mahu meraba badan aku . aku pusing , Terkejut ! Aku sepak jantan pervert tu !
" KAU ?! KAU NAK BUAT APA NI ! " , jerit aku sehinggakan lagu distop dan lampu dihidupkan manakala lampu laser ditutup .

Bersambung .......

# siapa yang pervert sangat tu ?! Habislah . Ape dah jadi ni ? Hee tunggulah . Sorry kalau ade kurang ke apa ya . Vote tau . Thanks ! ❤️ btw sorry pendek 👌🏻

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Utusan Dari Illahi 🌙Where stories live. Discover now