Kegembiraan diraikan♥

6 2 0
                                    

Hari ini sudah hari Sabtu, esok sudah pun hari Ahad...adakah Dina jadi untuk bershopping esok? Kerana dia sudah lama tidak datang ke sekolah...(bisik hati Aris.)

       Kringggg!!! Bunyi ringtone iphone 5s Aris berbunyi.
Aris: hello, sapa nie?
Dina: hello, nie Dina laa...
Aris: ouhh Dina..esok awak jadi ke pergi?
Dina: in sha allah jadi, lagi pun saya sudah sembuh.
Aris: Yeayyyyy!!! Tq syg
Dina: hahahah most welc, dear♡.
....

     Pada esok harinya...Aqila,Dina dan Dalila menumpang kereta Aris untuk pergi ke 2 mall, iatut ioi citymall and sunway piramid mall. Suasana di dalam kereta amat riuh dengan gelak ketawa mereka berempat.

     Sampai sahaja di IOI, mereka pun memulakan perjalan dari satu lot ke satu lot untuk mencari barang yang diingini such as handbag, shoe,baju, make-up and others.

     Tiba2 Dalila ternampak suatu butik yang menempatkan barang2 twins untuk bff or bf/gf or siblings. Nama butik tersebut ialah Queen of Twin buetiques. Dalila mengajak mereka masuk kedalam butik tersebut.

     Dalila merancang untuk membeli sesuatu di kedai itu. Pelbagai barang yang terjual di situ. Aqila ternampak gelang tangan yang ditulis BFF...jadi dia mengajak kawannya2 membeli gelang itu, harganya adalah RM15.00 sahaja.

     Selepas keluar daripada kedai itu mereka pon memakai gelang itu dengan rasa gembira!!! Mereka masuk kereta dan terus sambung perjalanan mereka ke Sunway Piramid Mall.
.....

    Hari sudah pun senja, jadi Puan Atita ibu Aris menghantar mereka pulang ke rumah masing2. Bagi mereka ini ialah hari yang paling membahagiakan dan hari yang paling buat mereka gembira...

Aku Bahagia Dengan Kau♡Where stories live. Discover now