hikayenin bir gidişatı olup olmaması ile alakalı çok önem arz eden duyuru

375 46 65
                                    


şimdi, bu diyeceğim linç edilmeme neden olabilir ama dürüst olacağım... ben bu hikayeyi unuttum...

her neyse, bu duyuru cidden çok önemli çünkü hikayenin gidişatı ile bile alakalı değil, direkt hikayenin bir gidişatı olup olmaması ile alakalı...

pekâla, daha fazla oyalanmadan hızlıca konuya giriyorum. bildiğiniz gibi bu hikaye uyarlama. yani, bölümler üzerinde izin dahilinde çılgınca oynamalar, eklemeler çıkartmalar yapmış olsam da, bu hikayenin teması, bölümlerin ana taslakları, konuları... hep uyarlama.

ve şimdiye dek yazılmış olan tüm bölümleri uyarladım. sorunumuz da burada başlıyoruz, hikayenin gerçek yazarı wattpad'i bırakalı aylar oluyor ve ona uzun zamandır da ulaşamıyorum. öyle ki, ben üçüncü bölümü uyarladığımdan beri kendisi ortalıkta yok.

ilk başta bunu sorun etmemiştim, zaten hikayeyi okuyan kimse yoktu, ben hiçbir ekleme yapmadan uyarlar uyarlar, sonra da bitti der hikayeyi öylece bırakırım diyordum.

sonra bir anda her şey değişti, herkes hikayeyle aşk yaşar, hikayeye bağlanır oldu, ben hikayeye çok emek verir oldum ve şimdi hikayeyi yarım, sizi de yarı yolda bırakmak doğrusu hiç ama hiç içime sinmiyor...

kısacası, ne halt yemem gerektiği konusunda beynimden vurulmuşa dönmüş bulunmaktayım canlarım.

mantığıma uyan bir şekilde hikayeyi böylece bırakmalı mıyım, yoksa "alternatif devam" diyerek birkaç bölüm daha yazıp hikayeye kendimce bir son yapıp, bir gün yazarı döner de hikayeye devam ederse "gerçek son" diyerek devam edecek şekilde bir çözüm mü geliştirmeliyim. veyahut sizin aklınıza gelen daha başka bir şey var mı?

fikir ve önerilerinizi bekliyorum, lütfen yorum ya da mesaj yoluyla bana bildirin ki bir şekilde karar verebilelim. zira bu gidişatı var ya da yok edecek...

decode » ziamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin