De ce nu pot să am o viață normală?

21 3 0
                                    

Totul era frumos în viața mea ,până într-o zi când aveam zi liberă și fiindcă era sâmbătă m-am decis să merg undeva sa îmi petrec ziua liberă dar nu știam unde să merg. Dar stai un pic am prieteni apelez la ei poate merg ei undeva ,așa că mi-am sunat prietena cea mai bună :
S: Hei bună Rox ce faci ?
Rox:hey bine pe acasă mă plictisesc tu ce faci?
S,: bine ,te-am sunat să îți zic dacă ai vrea sa mergem undeva că am zi liberă și vreau să mă distrez, ce zici ??
Rox: da e o idee bună dar unde mergem ?
S: Nustiu , poate știi tu vreun loc !
Rox: da știu un loc , pregătește-te că vin sa te iau într-o oră merge și iubi meu cu noi .
S: bine va aștept.
Ajungem într-un loc ciudat pt mn ,era un fel de club .Nu îmi plăcea locul dar nu le-am zis prietenilor mei că nu îmi place acolo.
Dar într-un final m-am obișnuit cu locul ,la un moment dat prietenii mei au început să danseze un pic mai lasciv ,in timp ce eu ii priveau cu ciudă pe margine .
Atmosfera îmi aducea aminte de fostul meu iubit ,momente frumoase petrecute cu el îmi venea în minte deși a trecut 2 ani de când ne-am despărțit .
Dar oare acea ciudă care o simțeam atunci când îi priveam pe amicii mei sărutându-se nu era din cauza că nu aveam niciun partener cu care să ies cu care sa fiu fericită ??
Acum cred că n-a fost o idee bună să vin cu ei aici ,dar stai un pic nu trebuie să fiu tristă o să vină și acea zi in care o să am și eu pe cineva .Așa că m-am gândit și am început să mă distrez până dimineață. A fost o seară superbă deși m-am lăsat dus de val și am uitat că a doua zi trebuia să ajung la servici așa că am fugit repede acasă le-am mulțumit amicilor mei că au ieșit cu mine .
Ajung acasă pe la 3 ,deci mai am timp să mă odihnesc un pic ,și am reușit să dorm 3 ore . Nu eram odihnită cum trebuia dar macar aveam un pic de energie . Mă pregătesc de serviciu , după ce beau o ceașcă de cafea și am fugit la muncă ,ajung acolo dau sa intru in firmă dar de neatenție mă izbesc de cineva ,era un băiat drăguț ,îmi cer scuze pt neatenție și merg in biroul meu . Mă tot întrebam cine e acel tip ,oare era un asociat sau poate a venit să se angajeze aici ,de îndată ce vine șeful îl întreb pe el cine e acel tip.
Povestea continuă în episodul următor ....NEXT-> ....
Sunteți curioși să aflați cine e acel tip misterios ??...->...

Romanul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum