Viata ia o întorsătură

24 2 0
                                    

In decursul a mai multor săptămâni am ieșit m-am întâlnit )cu Geo ,(colegul cu trandafirul ) Am inceput să îl cunosc foarte bine era un tip pe cinste,era amuzant,atent ,frumos ,oh nu m-am îndrăgostit de el ,de ochii lui căprui,ah ce frumos e.
Încetul cu încetul am devenit iubiți, ieșeam împreună în timpul liber ,totul părea să devină frumos , părinții lui mă iubeau erau oameni de treabă.
După un an de relație ne-am mutat împreună
Timpul trecea totul era perfect mai era câteva zile și era ziua lui iubi , așa că merg la shopping îl iau pe cumnatul meu cu mine poate îmi dă o idee de un cadou ,dar după o  jumătate de zi petrecută prin magazine n-am găsit cadoul perfect, așa că ne-am întors acasă obosiți.
Pregătesc cina, sunt ajutată și de cumnata mea care împreună cu cumnatul meu stau câteva zile la noi . Fiind prin bucătărie,am lăsat telefonul la o parte , când deodată aud că mă sună Geo , îi răspund:
Eu:  alo
G:Alo , scumpa mea vezi că în seara asta vin mai târziu acasă am mult de lucru .
Eu: bine ,te pup
G: Te pup,pa
Hei familie in seara asta cinăm fără Geo, lucrează peste program ,e prima dată când lucrează peste program (nu mai lucrează cu mine).
E ora 11  nu e nicio urmă de Geo ,adorm singură, e ciudat că stă așa de mult la muncă.
In următoarele zile Geo tot târziu a ajuns acasă de la muncă nici nu mai avem timp de noi .
Peste câteva zile observ o urmă de ruj pe bluza lui ,oare mă înșeală?rujul nu e al meu,bluza miroase și a parfum de damă care nu e al meu .
C: hei cumnată ,ești bine? Pari îngândurată.
E: nu am nimic ,sunt bine .
C: știi , cumnată,de cateva zile vreau să îți zic ceva dar nu știam cum  .
E: ce s-a întâmplat?
C:, de câteva săptămâni am observat că Geo se poartă ciudat , întârzie acasă,cred că nu mai e nicio activitate între voi
E: da așa e ,s-a schimbat dar nu știu de ce .
C: știi cumnată eu cred că el te înșeală,un amic mi-a arătat niste poze cu Geo și o fată care se sărută ,uite pozele
E:  acum câteva săptămâni am găsit urme de ruj și parfum pe bluza lui .
C: nu știam asta .
E: am tăcut credeam că poate e o colegă de birou și l-a sărutat ,dar el mă înșeală.
C:îmi pare rău ,nu credeam că te va înșela
E: nu-i nimic, vreau să mă ajuți să îi fac bagajele, mă despart de el .
După câteva ore apare și"mister " presimt că începe cearta.
G: bună iubire .
E: lasă dulcegăriile și zi-mi adevărul .
G:, ce adevăr?
E: zi mă înșeli?
G: da te înșel,de o lună te înșel,și vreau să ne despărțim.
E: bine ,uite bagajele , du-te la noua ta iubire ,nu mă mai căuta ,și uită că am fost a ta ,nu vreau să te mai văd niciodată .
  HEI ÎNCĂ UN CAPITOL TERMINAT. Sper să vă placă! Surprize , Surprize! NEXT->....

Romanul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum