İflas

332 9 2
                                    

Evde ki fısıltılardan uyandım odam üst katlarda olmasına rağmen birileri konuşuyordu. Merdivenlerin başından dinlemeye koyuldum. Biliyorum bu yaptığım çok çocukça ve saçma hatta utanç verici bir hareket ama ne olduğunu öğrenmem gerek annem ve babam gerek olmadıkça fısıltıyla konuşmazlar. "Kızımız ne zaman iflas ettiğimizi öğrenecek ?"Diyordu babam. Annem "şimdi sırası değil Robert evet babam yabancı , Fransız şirketlerinin müdürü. Babam" buraya yeni taşındık ama Fransa'ya gitmemiz gerek biletleri şirket ayarlayacak. Ege ve ailesi gelmicek mrk etme" Annem " Ama deniz Ege'ye çok bağlı ya gelmek istemezse o zaman napacağız" evet annem doğru söylüyordu. Ege'yi bırakmak istemiyorum. Hemen merdivenlerden çıktım. Beni görmemeleri gerekiyordu. Çanta hazırladım gidicektim buralardan. Emindim ama tek sorun burada beni bulacakları belki bir iki gün perili evde kalırım beni aramayı bırakırlarsa kendimi gizleyerek otobüs firmasından arkadaşım olan bill'den yardım alıp onun adına otobüs bileti alıp giderim. Eşyalarımı topladım. Perili eve gittim orda üst kata çıktım. Kimse yoktu çok sıkıldım. Yarım saat kitap okudum ama kitap okumak artık çok sıkıcı geliyor. Neyse ne belime gelen saçlarımı küt olarak kestim. Koyu bir göz makyajı yaptım kıyafetlerimi hiç giymediğim deri tulumla değiştirdim. Sonra sırt çantamı sırtıma attığım gibi gitmeye başladım. Bill bana anneme ve babama birşey demeyeceğine söz verdi. Bileti aldı ve yola koyuldum. Evet yaklaşık 6 gün sonra Fransa'ya vardım. Madem burda kalıcaktım. Ailemden ayrı kalırdım. Gerek yoktu kimseye değil mi? Hemen bir otele yerleştim. Ertesi gün emlakçıda bana göre olan bir ev buldum. Bill bana biraz para vermişti bide yıllardır para biriktiriyorum. Onları da aldım yaklaşık 6.780 tl param vardı. Lodos bulvarı açıklarında bir villa orman içinde aylık kirası 785 tl çok ucuzdu hemen istedim. Eğer 5 ay kalmaya söz verirsem. 500 tl ödeyebileceğimi söyledi kabul ettim çok uygundu çünkü........ Ardından ev eşyalı olduğu in hemen eve geçtim. Çok güzeldi. Ama bu civardaki tek villa olduğu için korktum. Çünkü bir tek benimki vardı hemde ormanın içindeydi. Hemen odalara bakmaya çıktım meraklıyımdır. Bir tane çift kişilik yatak var üst katta. Dolap fln makyaj masası. Bir kapı gördüm tuvaletmiş ve orta katta ki merdiven terasa çıkıyo demirli kapıyı kitledim 4-5 kere nolur nolmaz. Camları kitledim zaten demirli , ev 2 kat alt katta mutfak ,salon ve bir oda üst katta sa salon ve oda güzeldi bence küçük ve tabiki uygun. Sabah kapı çaldı. Sarışın mavi gözlü bir adam.
-who ara you(kimsiniz)
+step marco(adım marko)
-I do not know you(sizi tanımıyorum)
+are you foreign?(yabancı mısınız?)
-yes ım from turkey♥️.

Ve konuşma. Baya devam etti bu ev adamınmış dolandırıldım. Adam bana paramı geri alamayacağını ama onunla kalabileceğimi bana burayı kimin kiraladığını filan sordu. Sonra adamla kalmaya başladım. Oda Türk müş yani Türkçe biliyor. Annesi İngiliz ,babası türk.  Alt kattaki oda hizmetlinin odaysıymış orda kalamazdım. Onun yanında yatmam gerekiyordu. Bize limonata yaptı ve içtim çok uykum geliyodu. Başım dönüyordu. Uyandığımda ellerim kollarım ve ağzım bağlı halde bir yatakta yatıyordum yanım boştu. Yarım saat sonra marco geldi ve benim güzel kızım uyanmışmı dedi.Anladım ki bu ev onun değildi....

Perili Ev(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin