Uzun yıllar önce bu evde zengin bir aile yaşıyormuş.Birgün kızları gece sesler duymuş ve evde gezmeye başlamış perili ev diyorlar ama bildiğiniz köşk gibi yedi odalı üç salonlu ve beş tane tuvaletle bir tane mutfak var.Sonra bodrum kata inmiş.Beyaz beyaz gölgeler geçiyormuş.Kız bunları annesine ve babasına anlatmış ama inanmamışlar en sonunda kız birgün uyurken aynı sesleri işitmiş ve aşağı kata inmiş ve seslerin geldiği odaya girmiş.Ve çığlığı basmış sonra anne ve baba alt kata inip odaya girdiklerinde kızlarının ölü cesedini bulmuşlar.Otopsi sonuçlarına göre kız kendi kendine ölmüş.Ama aslında kız bunlara katlanamamış ve kalp krizi geçirip öldü dedi.Sonra anne ve baba perişan halde taşındılar burdan fakat hala bu eve gelen giden yok çünkü anne ve baba da evin lanetli olduğunu düşünüyor.Çünkü hoca çağırdılar ve o da yıllar önce bu evde Ayça adlı bir kız yaşıyordu bu kızın annesi büyücü babası ise kahindi.Günlerden bir gün kız mutfağa giderken ayağı takılarak yere düşüp kafasını vuruyor.Sonra on ay komada kalıp yaşamını yitiriyor o günden sonra annesi bu evi büyülüyor ve baba da lanetliyor.Ve her gece o kızın ruhu gelip merdivenden iniyor sonra düşüp kafasını vuruyor ve bir odaya gidip kayboluyor.Ve evdeki kızlar kalp krizi geçirerek veya başka ürpertici sebeplerden dolayı ölüyor dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perili Ev(Düzenleniyor)
TerrorTüm korkuyu iliklerinizde hissetmek için beni takip edin.!